Shereen - Eih Eih [*]

Thread: Shereen - Eih Eih [*]

Tags: None
  1. Sweeety said:

Default Shereen - Eih Eih [*]

Could somebody please give the lyrics and translation of this beautiful song? I've already searched the forum but haven't find it (
    Thanks in advance

larosa said:

here you go

لما إنت قادر على البعاد قربت ليه ياحبيبي من بعد شوقي في قلبي مازاد بتسبني ليه ياحبيبي
    lamma enta ader 3ala el ba3ada 2arrabti leih ya habibi men ba3d shoo2i fi albi mazad betsebni lih ya habibi
    if you're willing to be distant ,so why did you became intimate to me in the first place,after my emotions for you got bigger why did you leave me?

لما إنت قادر على البعاد لما إنت قادر على البعاد قربت ليه ياحبيبي ليه بعد ما شوقي في قلبي زاد بتسبني ليه ياحبيبي
    lamma enta ader 3ala el ba3ada 2arrabti leih ya habibi men ba3d shoo2i fi albi mazad betsebni lih ya habibi
    if you're willing to be distant ,so why did you became intimate to me in the first place,after my emotions for you got bigger why did you leave me?

ايه ايه وانا يعني غصبت عليك ايه ايه ما إنت اللي شغلتني بيك ليه ليه قلبك مغرور عايش في الدور ومالوش ولاغالي عليه
    eih eih wana ya3ni ghasabt 3alik ,eih eih manta elli shaghaltini biki ,lih lih albak maghroor 3ayesh feddor we maloosh wala ghali
    what what?so did force you?what what? it's you who occupied me with you ,why why? your heart is arrogant ,living in the clouds and doesn't consider any person?
    ولاعمري جتلك إنت اللي جتلي إنت إنت نادتني إنت شدتني ليك وقلت أشتريك لقيتك إنت بايعني إنت
    wala 3omri gitlak enta elli gitli enta enta nadetni enta shadetni lik we olt ashterik la2itak enta baye3ni
    i've never come to you ,it's you who came to me,you called me ,you attached me to you and said to myself why not coming closer to you ,then i found you selling me out

ولاعمري جتلك إنت اللي جتلي إنت نادتني شدتني ليك وقلت أشتريك لقيتك بايعني
    wala 3omri gitlak enta elli gitli enta enta nadetni enta shadetni lik we olt ashterik la2itak enta baye3ni
    i've never come to you ,it's you who came to me,you called me ,you attached me to you and said to myself why not coming closer to you ,then i found you selling me out
    ضيعت في وقتك وفي وقتي وأهو جاي دلوقتي خلاص وقتي بتقولي نسيت
    dhaya3t fwa2tak we fi wa2ti waho gay delwa2te khalas wa2t bet2ool nesit
    you lost your time and made me lose mine ,and here comes the time to say i forgot
    ايه ايه وانا يعني غصبت عليك ايه ايه ما إنت اللي شغلتني بيك ليه ليه قلبك مغرور عايش في الدور ومالوش ولاغالي عليه
    eih eih wana ya3ni ghasabt 3alik ,eih eih manta elli shaghaltini biki ,lih lih albak maghroor 3ayesh feddor we maloosh wala ghali
    what what?so did force you?what what? it's you who occupied me with you ,why why? your heart is arrogant ,living in the clouds and doesn't consider any person?

وكفاية مرة قلبك خدعني أرجع لالالا أبدا لالالا إياك فاكرني لويوم تبعني أندم لالالا إندم وحدك
    we kfaya marra albak khada3ni arga3 lalala abadan lalala eyyak fakerni law yoom tebe3ni andama lalala ,endam wa7dak
    and one time is enough for your heart to cheat on me,iwon't come back no no no ,never,don't you think if you sell me out one day that i'll regret it ,no regret it yourself
    وكفاية مرة قلبك خدعني أرجع أبدا إياك فاكرني لويوم تبعني أندم إندم
    we kfaya marra albak khada3ni arga3 abadan eyyak fakerni law yoom tebe3ni andama l,endam wa7dak
    and one time is enough for your heart to cheat on me,iwon't come back ,never,don't you think if you sell me out one day that i'll regret it ,no regret it yourself
    ضيعت في وقتك وفي وقتي وأهو جاي دلوقتي خلاص وقتي بتقولي نسيت
    dhaya3t fwa2tak we fi wa2ti waho gay delwa2te khalas wa2t bet2ool nesit
    you lost your time and made me lose mine ,and here comes the time to say i forgot

لما إنت قادر على البعاد لما إنت قادر على البعاد قربت ليه ياحبيبي ليه بعد ما شوقي في قلبي زاد بتسبني ليه ياحبيبي لما إنت قادر على البعاد

لما إنت قادر على البعاد لما إنت قادر على البعاد قربت ليه ياحبيبي ليه بعد ما شوقي في قلبي زاد بتسبني ليه ياحبيبي
    ايه ايه وانا يعني غصبت عليك ايه ايه
    eih eih wana ya3ni ghasabt 3alik ,
    what what?so did force you?what what?
    life is Super good
    (this is bull ****)
    if you seek arabic translation,PM me

3. Sweeety said:

Larosa, thank you so-so-so much!!!

larosa said:

you're welcome dear
    life is Super good
    (this is bull ****)