TECHNO DANCE 1990's Please help me figure out this song

Thread: TECHNO DANCE 1990's Please help me figure out this song

Tags: None
  1. white tulip said:

Red face TECHNO DANCE 1990's Please help me figure out this song

I think the name of this song is "You got the key to my heart" the other lyrics are you got the key to my heart, I knew it right from the start, you got the key to my heart and ooh na na na yeh yo and it is 1990s techno dance song. Please help me find this song and who it is by. i have ocd and really need to figure this out thank you.

2. Fence Sitter said:

I did some searching, and it's funny how the lines came up over and over, but no logical artist to be named.

Finally I found that each time anyone talked about

"You got they key", by (Cyber) DJ Ronny

they repeated the lyrics mentioned.

Hopefully that might be a starting point.

Maybe??

Reset - You Got The Key (feat. Danii) [1997]

3. white tulip said:

Default Thank You Sooooooo Much!!!!!

Reset - You Got The Key (feat. Danii) [1997] IS the song i was looking for!!! Thank you very much, you're the best. THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU

4. Fence Sitter said:

You're welcome. Just glad I could help.