nope you cant do it like me//nope you cant do it like me//nope nope man that thing was ugly//nope you cant do it like me//nope you cant do it like me//nope you cant do it like me//nop nope//nope you cant do it like me//nope you cant do it like me//nope you cant do it like me//nope nope man that thing was ugly//nope you cant do it like me//

look atem triena copy ,,they trienna get like me//i got my own dance yall just crank that weezey wee//yessir my city's rockin//yessir my city's poppin//with sdbb's cd floppin//h man thats just shockn//the city of murder capital//you over there rapper//we over here like a trapper//they think this is a joker??//im like okie doker//i got a backback that comes with a supersoaker

nope you cant do it like me//nope you cant do it like me//nope nope man that thing was ugly//nope you cant do it like me//nope you cant do it like me//nope you cant do it like me//nop nope//nope you cant do it like me//nope you cant do it like me//nope you cant do it like me//nope nope man that thing was ugly//nope you cant do it like me//

v2
i must be the champ cuz im the one holdin the belt//your girl goes live wen she see me rosavelt//im not gone baby sitt her//so you should reconsider//if i see her and want her yessir ima go and get her//cuz my swagger is inque//leavem dancin like me//why you crankin my dance and why you keep followin me?..//i crank soulja boy//you crand doverboy//that dance was ugly so i tellem like im souljaboy

v3
ugh that was ugly but i can do it better//copycatter that dance was cheezy better yet that dance was cheddar//why people keep trienna play me//cuz i be in the army and my dj goin crazy?//keep jockin and yessir your gone lose your guard//folks haten cuz im swipen like a visa card//black sheep on my feet like i own a farm//you cant do it like i do it folks ill leave you scard