Hvis jeg var et sejlskib på det åbne hav,/ If I was a sailing ship on the open sea
var hun vinden, der tog mig hjem./ were she the wind that took me
Hvis jeg var en kornmark,/ if I was a corn field
var hun sommerregn, der endelig kom igen./ were she summer rain, that sure came again
Og hvis jeg var en storby, / and if I was a big city
var hun energien, der gav mig liv og lys nu./ were she the energy, that gave me life and light now
Og hvis jeg var 7 år igen,/ and if I was seven years (old) again
var hun sneen, der faldt uden for mit vindue./ were she the snow, that fall outside my window
Hun betyder alt for mig,/ she means everything for me
lad det aldrig vende/ never let it turn
Hun er mit et og alt,/ she is my all
jeg vil ikk' stå alene/ I won't stay alone
Så hvad nu hvis stjernene en dag var væk,/ so what if the stars one day was gone
og hvad nu hvis vinden døde stille hen./ and what if the wind death still along
Og solen aldrig mere ville vise sit ansigt/ and the sun no more would show its face
Hvad sku' jeg så gør'?/ what should I so do?
Og hvad nu hvis sneen smeltede bort,/ and what if the snow melt away
og hvad nu hvis regnen udeblev./ and what if the rain didnt materialize
Hvad nu hvis alting blev helt sort./ what if everything became completely black
Jeg håber det aldrig sker, jeg har brug for dig her./ I hope it never happen, I need you here
ohoh, oh oh oh oh oh oh. ohoh, oh oh oh oh oh oh./ ooh ooh oh oh oh oh
Hvis jeg var en sommerfugl, / if I was a butterfly
så var hun solens stråler, der varmede mine vinger./ so she were the steel of the sun, that warmth my wings
Hvis jeg var faret vild i skoven,/ if I got lost in the forest
var hun stjernene for oven, der viste mig vej, min sti-finder./ were she the stars above, that showed me way, my path findr
(Jay) Det' mit liv, jeg nyder showet. Jeg ved, at det lyder flovet,/ (jay is the singer) its my life, I enjoy the show, I know, that it sound ashamed
men jeg har ting jeg vil gøre før min tid er gået./ but I have things I'll do before my time is gone
Det er de ting jeg giver videre, der betyder noget/ its the things I give farther, that means something
Hey stjerne i det fjerne, hvis mig vejen jeg følger den gerne./ hey the star in the remove, show me the way I'll follow it with pleasure
Vi gjorde det, vi er her. Det der ikke slog os ihjel, gjorde os stærkere/ we did it, we are her. the things there didnt kill us, did us stronger
(Nik) Nik, yo. Lad mig kæmpe lidt, elske lidt. Jeg er her jo kun for et øjeblik./ Nik (singer), yo. Let me fight a bit, love a bit. I'm just her for a moment
Før tidevandet vasker det hele væk, vil jeg skrive for mig og mine,/ before the tide wash everything away, I'll write mor me and mine
og jeg prøver på at skrive for dig og dine,/ and I try to write for you and your
for der er ingen, der fortjener at leve alene./ cuz there's no one, deserve to live alone
I did my best

hope you like it