Cheek - Orjantappuraa [Fin->Eng]

Thread: Cheek - Orjantappuraa [Fin->Eng]

Tags: None
  1. lalalaro said:

    Default Cheek - Orjantappuraa [Fin->Eng]

    Can someone translate this song? I know it's kinda long but I'm in no rush! Thanks a bunch!

    Orjantappuraa

    Käsi raamatulla vannon kertovani totuuden, oman näkökannan ja mun oman osuuden.
    Mulla ei oo koskaan ollut mitään salattavaa, joten arvon herra syyttäjä, ei muut kun anna palaa.
    Kansa haluu tietää, et miksi teet noin skeidaa musaa. Ei kai moista kuraa tosissansa veivaa kukaan.
    Mä teen niin hyvää kamaa ku osaan, mitä sä teet? Päiväpäivältä mun nurkas lisää väkee.
    Tehnyt tätä tosissaan reilut kaksitoista vuotta, JHT2 ei tuhannet jonota kassoilla suotta.
    Sul on itsetunto ongelmia, pidät niitä sisäl. Räppäät ainoastaan itsestäs minä minä minä.
    Rimmaan itsestäni kun en mä suakaan tunne, mul on tarve päästä mun paineet purkamaan sulle.
    Sitä elää miten spittaa ja toisinpäin, mulla on vaan tää mun maailma siks mä toimin näin.

    Orjantappuraa. Kivittäkää, kietokaa mun päähän orjantappuraa, valtakunnan vihatuin se ei voi olla sattumaa.
    Kannan mun ristini, kuulen ilkeet kielet. Via Dolorosa, mä tuun jäämään sille tielle.

    On tainnut kusi nousta hattuun, itserakkaus paistaa läpi. Sä painat nokka pystys omakehun haistaa träkilt.
    Jos et tajuu kukkoiluu, et ymmärrä tät räppihommaa. Myönnän et täs asemas on yllättävän nättii olla.
    Mut oon aina pyrkinyt pitää kiviä repussa, etten alkais leijuu tai suotta ikinä kehumaan.
    Sä osaat räppää ennen painoit kovaa läppää, nyt euron kuvat silmissä, sä oot vaan läppä.
    Miks sä tuhlaat lahjas ja teet musaa rahasta? Kaupallista paskaa, jota ei kukaan rakasta.
    Vedettiin ilmaseksi keikkaa monii vuosii. Ennen kun tää oli muotii, joka itse luotiin.
    En voinut sillon uskoo et tää kasvais näin suureks. Tai et joutuisin koskaan vastaan näin sulle.
    Nyt yhtäkkii mies saa rahaa harrastuksestaan. Älä oo kateellinen, mulle tää vastaa unelmaa.
    Sä teet musaa, mitä levylafka käskee tekemään. Sekö muka unelmaa, äijä lähe menemään.
    Kun et tiedä tästä mitään älä pliis päde enenmpää, tässä taas yks syytös, josta pääsen kädet pesemään.
    Aina tehnyt mit haluun, enkä mitä multa pyydetään. Ennakkoluulottomasti miksannu musatyylejä.
    Luonut oman soundin, jota jengi koittaa matkia. Mut niin kauan kun mä seison ne ei voi voitaa matsia.

    Orjantappuraa. Kivittäkää, kietokaa mun päähän orjantappuraa, valtakunnan vihatuin se ei voi olla sattumaa.
    Kannan mun ristini, kuulen ilkeet kielet. Via Dolorosa, mä tuun jäämään sille tielle.

    Kerro mulle onkse nyt sit kaikista upeinta, kun räpätään vaan dokaamisesta, naisist ja klubeista?
    Käytät statustas hyväks, scoraat monta naista illassa. Jos se on syy tehdä musaa, niin aitous aika hiljasta.
    Huhhei! Nyt vähä tarkempaa pohjaduunii, voisko ton kysymyksen ottaa uusiks?
    Kuuntele levyt eka ennen kuin väität tollast. Sitähän se on, taitaa nappipäissään äijjä olla.
    Kuka sä oikeesti luulet olevasi? Supersankariko? Puhees on suuret todellakin.
    Kansa tarvitsee sankarin ja syntipukin, molemmat viitat mulle ankarimmat syyksi lukis.
    Super-Jare, mun on hyvä olla olemassa, jotta on joku johon jengi voi purkaa ongelmansa.
    Kuulostaa rankalt taakalt kannettavaks, riittääkö sulla mitään takas annettavaks.
    Et ota kantaa, en kuule yhteiskuntakritiikkiä. Et puhu ikin siit, et puhuttele ihmisiä.
    Mulla on kaikki hyvin, en jaksa itkee mistään. Emma-patsas on mun hyllyllä piste iin pääl.
    Mut jos sä haluut, että kritisoin ja otan kantaa. Tän verran voin pillittää ja lokaa antaa.
    Laskekaa tuloveroo, älkää rankaisko ahkeraa. Viiskyt pinnaa veroi tekee räppäristä katkeran.

    Orjantappuraa. Kivittäkää kietokaa mun päähän orjantappuraa, valtakunnan vihatuin se ei voi olla sattumaa.
    Kannan mun ristini, kuulen ilkeet kielet. Via Dolorosa, mä tuun jäämään sille tielle.
    Kipu on rakkautta, rakkaus on kipua.
     
  2. amaryn's Avatar

    amaryn said:

    Cool Hi lalaro!

    After the 12th I have time to dive into this one, if you can wait or maybe someone else has more time right now?
     
  3. lalalaro said:

    Default

    Of course i can wait!!
    Kipu on rakkautta, rakkaus on kipua.