Seni seviyorum! pLEASE EnGLiSh

Thread: Seni seviyorum! pLEASE EnGLiSh

Tags: None
  1. omeryildiz1984 said:

Thumbs up Seni seviyorum! pLEASE EnGLiSh

Döktüğüm gözyaşlarımla, seviyorum seni

Seni özlemeyi, seni sensiz yaşamayı...Seni sensiz düşünmelerimi, yokluğunu bile seviyorum!Belirtemediğim duygular seni inandırmasa da, seni seviyorum.Seni gördüğüm ilk saniyeleri, elini tutup sarıldığım ilk dakikaları hatırlıyor musun?Yüzüne seni seviyorum diyebildiğim ilk saatleri...Birlikte uyuduğumuz ilk geceyi...Hayatımda yaşadığım ve bir daha yaşamayacağım anılarım olacak!

Her döktüğüm göz yaşlarımda,
    Seni seviyorum!
    Bana yaşattığın ilk duygular için
    Seni seviyorum!

Bağırıp çağırmak istiyorum ...
    Seni sevdiğimi söylemek, küçük kalinde yer almak, aşkımdan ağlamak!..
    İstiyorum işte yeri geldiği zaman.
    Eğer sevgimden canın yanmışsa ölmek geçiyor aklımdan, ÖLMEK!...
    Senin için ölüm, tatlı bir şey benim için.Çünkü korkmuyorum seni sevmekten.
    Beni ben yapan kişiliğimi ortalığa çıkardığın için,
    Aklımı başımdan aldığın için,
    Bana güzel güzel anılar bıraktığın için,
    Beni yanlızlıktan çekip aldığın için...
    Bir kez daha söylemek istiyorum...Seni seviyorum.

Seninle aynı şehirde olduğum, aynı yıldızlara baktığım, aynı havayı soluduğum, aynı güneşe günaydın, geceleri aynı aya iyi geceler diyebildiğim...Geceleri rüyamda kabusler yerine seni göre bildiğim, her gece yatmadan yıldızlara O’nu seviyorum diyebildiğim için, Allaha şükrediyorum.

Seni seviyorum, sevmekten korkmuyorum!

Hayallerim vardı; seninle beraber gülüp ağlamak...
    Düşlerim vardı; kalbinde yer alabilmek...
    Kabuslarım vardı; seni benden ayırmaya çalışan...
    Ama hayallerimde ve düşlerimde seni düşünmeme sebep olduğun için, seni seviyorum..ve bu saatte uyanmama mazeretim olan kabusuma, teşekkür ederim.Bana bu satırları yazmama sebep olduğu için.

Duy beni ruh ikizim, kalbim, gözyaşlarım, damarımda akan kanım...Her geçen gün daha da bağlanıyorum sana.Eminim ki aşığım sana.Seni sevgimle üzdüğümü biliyorum ama başkasının seni üzmesindense, seni sevgimle üzmeyi isterim.

Seni çok ama çok seviyorum...

Aykut Hayati GÜNDOĞDU

anaszun said:

Döktüğüm gözyaşlarımla, seviyorum seni
    I love you with my tears which I shed for you

Seni özlemeyi, seni sensiz yaşamayı...Seni sensiz düşünmelerimi, yokluğunu bile seviyorum!Belirtemediğim duygular seni inandırmasa da, seni seviyorum.Seni gördüğüm ilk saniyeleri, elini tutup sarıldığım ilk dakikaları hatırlıyor musun?Yüzüne seni seviyorum diyebildiğim ilk saatleri...Birlikte uyuduğumuz ilk geceyi...Hayatımda yaşadığım ve bir daha yaşamayacağım anılarım olacak!

I love to miss you , live without you , I love my thoughts without you, even I love your absence , even If you won’t believe my unspecified feelings.. I love you !!! … Do you remember when I meet you and hold your hands , first minutes with you ? do you remember first hours when I was saying that I love you ? Do you remeber the first night that we slept together ? those times shall be my memories wich I will never live in my life

Her döktüğüm göz yaşlarımda,
    Seni seviyorum!
    Bana yaşattığın ilk duygular için
    Seni seviyorum!

I love you with all my tears which I shed for you
    I love you
    I love you beacuse I lived my first feeling with you0

Bağırıp çağırmak istiyorum ...
    Seni sevdiğimi söylemek, küçük kalinde yer almak, aşkımdan ağlamak!..
    İstiyorum işte yeri geldiği zaman.
    Eğer sevgimden canın yanmışsa ölmek geçiyor aklımdan, ÖLMEK!...
    Senin için ölüm, tatlı bir şey benim için.Çünkü korkmuyorum seni sevmekten.
    Beni ben yapan kişiliğimi ortalığa çıkardığın için,
    Aklımı başımdan aldığın için,
    Bana güzel güzel anılar bıraktığın için,
    Beni yanlızlıktan çekip aldığın için...
    Bir kez daha söylemek istiyorum...Seni seviyorum.

I want to shout out
    To say that I love you , to have a palace into your heart , to cry beacuse of my love
    I just want when it’s good time
    If I got hurt from my love , I feel like dying , to die !
    İt’s death for you but … but for me a something nice beacuse I’m not afraid of loving you
    I love you because I found myself with you
    I love you beacuse you allured me
    I love you beacuse you left so nice memories
    I love you beacuse you took me away from the loneliess
    Once again I LOVE YOU

Seninle aynı şehirde olduğum, aynı yıldızlara baktığım, aynı havayı soluduğum, aynı güneşe günaydın, geceleri aynı aya iyi geceler diyebildiğim...Geceleri rüyamda kabusler yerine seni göre bildiğim, her gece yatmadan yıldızlara O’nu seviyorum diyebildiğim için, Allaha şükrediyorum.

Thanks god because , I’m living with you in the same city , I am looking the same stars which you look , I’m taking the same air which you take , I’m saying good morning to your sun , saying goood night to your moon , I’m not dreaming nightmares , I can say that I love you before I sleep THANKS GOD I LOVE YOU….

Seni seviyorum, sevmekten korkmuyorum!

I love you , I’m not afraid of loving you

Hayallerim vardı; seninle beraber gülüp ağlamak...
    Düşlerim vardı; kalbinde yer alabilmek...
    Kabuslarım vardı; seni benden ayırmaya çalışan...
    Ama hayallerimde ve düşlerimde seni düşünmeme sebep olduğun için, seni seviyorum..ve bu saatte uyanmama mazeretim olan kabusuma, teşekkür ederim.Bana bu satırları yazmama sebep olduğu için.

I had imaginations ; to smile , to cry together
    I had dreams , to have a palace into your heart
    I had nigtmares which try to take you away from me
    But I love you beacuse you were a reason in order to think of you in my imaginations and dreams .. thanks my nightmare bacuse It woked me up that's way I wrote those words

Duy beni ruh ikizim, kalbim, gözyaşlarım, damarımda akan kanım...Her geçen gün daha da bağlanıyorum sana.Eminim ki aşığım sana.Seni sevgimle üzdüğümü biliyorum ama başkasının seni üzmesindense, seni sevgimle üzmeyi isterim.

Hear me my soulmate , my heart , my tears , my blood… I’m getting used to love you more and more each days

Seni çok ama çok seviyorum...

I love you so much
    Last edited by anaszun; 01-09-2011 at 07:31 AM.

larosa said:

omeryildiz1984 or i should say silviaa1 ,this is not really descent what you do in the turkish forum,stick to one membership plzzz!!!! and does the word "thank you " mean anything to you !!!!!!?????????
    life is Super good
    (this is bull ****)
    if you seek arabic translation,PM me

partizanka said:

Quote Originally Posted by larosa View Post
    omeryildiz1984 or i should say silviaa1 ,this is not really descent what you do in the turkish forum,stick to one membership plzzz!!!! and does the word "thank you " mean anything to you !!!!!!?????????
    I think you can add more names to that list too.
    Thank you larosa, and anaszun for your translation.

anaszun said:

it means ... thanks my nightmare ... beacuse it was reason to wake up from sleeping so he writes those words ....

larosa said:

Quote Originally Posted by partizanka View Post
    I think you can add more names to that list too.
    Thank you larosa, and anaszun for your translation.
    yeah you're right!! i don't know the purpose hiding behind his/her acts !!
    life is Super good
    (this is bull ****)

partizanka said:

yeah you're right!! i don't know the purpose hiding behind his/her acts !!
    Nor do I. It just really annoys that people can be so rude and not even say thank when someone helps them so kindly.
    By the way, larosa, I tried to post a song for you, but I didn't know that you could not see it.
    http://www.allthelyrics.com/forum/tu...tml#post818628
    I hope you can find a way to hear it, if you haven't already heard.

larosa said:

ahh!!thanks a lot dear!! sorry i haven't seen your post,as i can't watch youtube cause it is baned here ,but i understood that it a song of tarkan with orhan gencebay?? i really love it,and yeah i've already listened to it,i like the combination between the two generations !! thanaaaaaaaaaks a million
    life is Super good
    (this is bull ****)

partizanka said:

ahh!!thanks a lot dear!! sorry i haven't seen your post,as i can't watch youtube cause it is baned here ,but i understood that it a song of tarkan with orhan gencebay?? i really love it,and yeah i've already listened to it,i like the combination between the two generations !! thanaaaaaaaaaks a million
    Me too. Orhan Gencebay lyrics are really nice. (Yes, yes, I'm a secret Arabesk fan, I guess. ) And his voice in that song is wonderful.
    I'm glad you like that song too.

larosa said:

haha!! got you!!then you're not a pure rocker,if you want to listen to arabesk,then orhan gencebay seems the right person,he is just different for me
    life is Super good
    (this is bull ****)