Red face Nikos Vertis - Den me skeftese lyrics and translation

nice song
    Να εμπιστεύεσαι τον άνθρωπο που μπορεί να δει τρία πράγματα σ’ εσένα:
    Τη ΘΛΙΨΗ πίσω από το χαμόγελό σου…
    Την ΑΓΑΠΗ πίσω από το θυμό σου…
    Το ΝΟΗΜΑ πίσω από τη σιωπή σου…
  2. safe1 said:

Nikos Vertis - Den me skeftese / You don't think of me

Δεν με σκέφτεσαι όσο κι αν σε θέλω / You don't think of me, no matter how much i want you
    κι άλλη μια βραδιά φεύγεις κι υποφέρω / and you leave for another night and i'm suffering
    Δεν με σκέφτεσαι σ' έχω και δεν σ' έχω / You don't think of me, i have you but i don't have you
    δίπλα σου να ζω έτσι δεν αντέχω / can't stand live like this next to you.

Πριν ξημερώσει ξέρω πάλι θα 'χεις φύγει / I know you'll be gone again, before the dawn comes
    και σαν φωτιά η ίδια σκέψη με τυλίγει / and the same thought wraps around me like a fire
    Αυτό το αντίο που μου λες το έχω άχτι / that goodbye of yours, i have a down on it
    γιατί σκορπίζει τη χαρά μου σαν την στάχτη / because it scatters my happiness like ash.

Δεν με σκέφτεσαι όσο κι αν σε θέλω / You don't think of me, no matter how much i want you
    κι άλλη μια βραδιά φεύγεις κι υποφέρω / and you leave for another night and i'm suffering
    Δεν με σκέφτεσαι σ' έχω και δεν σ' έχω / You don't think of me, i have you but i don't have you

Πριν ξημερώσει θα μου πεις μ' ένα φιλί σου / Before the dawn comes, you'll tell me with a kiss of yours (that)
    Για μένα ζεις μα δεν μπορώ να 'μαι μαζί σου / you live for me but i can't be with you.
    Χίλια γιατί κάθε γιορτή μου κάνουν θλίψη / A thousand "why"s are turning every celebration of mine to a sorrow
    Και συ να λες κάθε φορά πως σου 'χω λείψει / and you, telling me every-time that you missed me.

Όποιο δρόμο διάλεξα μ' έβγαλε μπροστά σου / Every path i chose, led me to you
    Άλλαξα συνήθειες φίλους και ζωή / I changed habits, friends and life
    Κι όλα μου τα όνειρα έχουν το όνομα σου / and all my dreams have your name
    Μα δεν κάνεις κάτι μάτια μου κι εσύ / but dear you don't do something.

The most charming creatures on this earth. The only women who can show what they feel and, they do feel.
    Stunning feeling...to just meet them.

Galia888 said:

oh u are so helpful .thx
    Να εμπιστεύεσαι τον άνθρωπο που μπορεί να δει τρία πράγματα σ’ εσένα:
    Τη ΘΛΙΨΗ πίσω από το χαμόγελό σου…
    Την ΑΓΑΠΗ πίσω από το θυμό σου…
    Το ΝΟΗΜΑ πίσω από τη σιωπή σου…