לילד הזה התפללתי אייל גולן

Thread: לילד הזה התפללתי אייל גולן

Tags: None

yosis said:

Default לילד הזה התפללתי אייל גולן

Eyal Golan - For this Boy I prayed\ Layeld aza eitpalalti
    [ETZy4zqPW1M]http://www.youtube.com/watch?v=ETZy4zqPW1M[/video]

תן לי את השיר הזה במתנה\ ten liat ashir aza kmatana \ Give me this song as a present
    שילווה אותי תמיד כמו תפילה\ ahylava oti tamid cmo tfila\for it Accompany me always as a prayer
    ומלב ללב תפרח המנגינה\ o mlev lalev tifrah amngina\And from heart to heart will flourish the melody
    אשר מחלומות יפים עולה. asher mehalomot yafim ola\That rises from beautiful dreams
    תן את הדמעה שמעינך ירדה \ten at adima smaynyha yarda \ Give the tear that fell from your eye
    אשמור אותה כעגל טל בנשמתי.\ ashmor ota kegel tal bnishmati\I will Preserve her as a calf dew in my soul.
    בזריחה של יום חדש אלחש תודה\bezriha shel yom hadash alash toda\At sunrise of a new day I'll whisper thank
    לתקווה הזאת שמלווה אותי.\ latikva azot sh melava oti\For this hope that accompanies me

תן לחוש באור שבקצה המנהרה\ tel lahos baor shbiktza aminra \ Give to sense in light at the end of the tunnel
    תן ברכה ליום שבו אמרתי \ten braha layom sh bo amrti\Give a greeting for the day when I said
    ואנא שמור לי על הילד מכל רע\ vanna shmor li al hayeled mikol ra\And please guard to me on the boy from any harm
    כי לילד הזה התפללתי.\ ki layeled aza eitplalti \Because For this boy I prayed

תן את החיבוק שבזוית נגלה \ ten at ahibuk shbazavit nigla \Give the hug that In angle revealed
    אנצור אותו כעל בבת עיני\ antzor oto cbal bbat einay\ I will guard like a super in girl of my eyes
    והוא יאיר כמו קרן אור באפלה\ v oo yakrin cmo keren or ba afela \And he will illuminate like a ray of light in the darkness
    אקשור אותו על חוט שני\ akshot oto al hute sheni\ I will tie it on a second string
    תן לי את היופי שחווינו זה עתה\ ten li at hayofi shavino za ata\Give me the beauty we've just experienced now
    ולב רחב לקלוט את המראות \ ve lev rahav liklot at amrot \ And a broad heart to Absorb the sights
    לגעת באושר שבקצה העלטה\ lagat baohser sh baktza aalta \To touch in happiness at the end of Darkness
    בברכה לקבל את הבאות. babrha lekabel at aabaot \In greeting to accept the following.

תן לחוש באור שבקצה המנהרה\ tel lahos baor shbiktza aminra \ Give to sense in light at the end of the tunnel
    תן ברכה ליום שבו אמרתי \ten braha layom sh bo amrti\Give a greeting for the day when I said
    ואנא שמור לי על הילד מכל רע\ vanna shmor li al hayeled mikol ra\And please guard to me on the boy from any harm
    כי לילד הזה התפללתי.\ ki layeled aza eitplalti \Because For this boy I prayed
    Last edited by yosis; 08-21-2011 at 08:14 PM.

2. PIMOS said:

תודה אחי