Aya Korem - Al Tamini

Thread: Aya Korem - Al Tamini

Tags: None

purplelunacy said:

Default Aya Korem - Al Tamini

Hi everyone ! I don't know if there's already a translation of this song on this forum, anyways I've found one on youtube, so I'm not really looking for a translation (here's the link on youtube : watch?v=oQQtU7OPvb4, so of course if you think that that translation isn't THAT good, then you're welcome to make own version, of course). The thing is, I've just started learning how to read hebrew... and it's hard... really hard :'(. So, yeah, I was just wondering if someone would be kind enough to write down the pronunciation into latin alphabet, not necessarily into "english writing system". By that, I mean writing the sound "u" (as in תפוז) like "oo". That just kinda gets me confused, english not being my mother tongue... =).

So, yeah, many thanks in advance !

התרגלת שיש מי שאומר
    כמה שאת מוכשרת ושאת גדולה
    שהשיר החדש מצמרר

ואיזה יופי שהולך לך ככה בקלות
    אבל את לא תשימי לב זה יגמר
    ואז מישהו יאמר, הזמן שלך עבר
    ועכשיו תני למישהו אחר

וזה לא אמיתי אז אל תאמיני
    זו לא את זו מישהי אחרת
    תחייכי חזרה ותתני נשיקה
    איך יפה לך כשאת מאופרת
    וזה לא חשוב, אז אל תחשבי
    שחשוך כאן ורק את זוהרת

זה שברי זכוכיות ומתכת זולה
    לענוד לצוואר על שרשרת

שוב אותן מחמאות ואותם עלבונות
    מה לשמוע ומה לבטל
    כי בסוף זו רק את וחוץ מעצמך
    לא נשאר לך את מי לקלל
    ואפשר להבטיח גם את הבטחה
    שחייבת בסוף לקיים
    להיות האחת או להיות אף אחת
    לזרוח או להעלם...

וזה לא אמיתי, אז אל תאמיני
    זו לא את, זו מישהי אחרת
    תחייכי חזרה ותתני נשיקה
    איך יפה לך כשאת מאופרת
    וזה לא חשוב אז אל תחשבי
    שחשוך כאן ורק את זוהרת

זה שברי זכוכיות ומתכת זולה
    לענוד לצוואר על שרשרת
    והם לא מכירים אותך, לא באמת
    ורובם לא יבין לעולם
    איך בסוף הופעה מכבים את האור
    את נשארת לבד כמו כולם
    אבל יש מי שיודע יביט בך עייף
    ויגיד בחיוך המריר
    שנעים לך וכייף, אבל כל זה חולף
    ובסוף
    מה שיש לך
    זה שיר...

yosis said:

Aya Korem - Al Tamini \dont belive
    music & text - Aya korem
    [E7nnM9c8VHI]http://www.youtube.com/watch?v=E7nnM9c8VHI[/video]
    התרגלת שיש מי שאומר you accustomed, that have someone that say \ eitgalt shyesh mi shomer
    כמה שאת מוכשרת ושאת גדולה how much that you talented and you great \ cama shat mohseret ve shat gdola
    שהשיר החדש מצמרר that the new song is Creepy \sh ashir ahdash metzamrer
    ואיזה יופי שהולך לך ככה בקלות And what a wonderful that it going to you like this in easily \ vaziza yofi sholeh lah kaha bekalot
    אבל את לא תשימי לב זה יגמר But you will not notice that will end\ aval at lo tsimi lev za yigamer
    אז מישהו יאמר, הזמן שלך עבר Then Someone will say, your time passed\ za misho yomar azaman shlh avar
    ועכשיו תני למישהו אחר And Now let to someone else \ ahshave titni lemishwho aher
    וזה לא אמיתי אז אל תאמיני And its not real so dont believe \ vza lo emiti az al tamini
    זו לא את זו מישהי אחרת Its not you its someone else \zo lo at zo mishi aheret
    תחייכי חזרה ותתני נשיקה Give back a smile and give a kiss \ tehayhi hazara ve titni neshika
    איך יפה לך כשאת מאופרת How much it pretty to you when you made ​​up hich yafa lah kshat meoperet
    וזה לא חשוב, אז אל תחשבי And it not matter so dont think\ vza lo hasuve za al tahsevi
    שחשוך כאן ורק את זוהרת when Dark here and only you glowing\shashoh kan va reak za zoeret
    זה שברי זכוכיות ומתכת זולה it Pieces of glass and a cheap metal \ za shivrey zhohit ve matehet zola
    לענוד לצוואר על שרשרת To wear to neck on a necklace \ lanod latzavar shrsheret
    שוב אותן מחמאות ואותם עלבונות Again the same compliments and the same insults\ shuve otan mhmaot otan elbonot
    מה לשמוע ומה לבטל What to hear and what to cancel ma lishmoa ve ma levatel
    כי בסוף זו רק את וחוץ מעצמך Because in the end it's just you and apart from yourself\ ki basog zo rak at ve ots matzmeh
    לא נשאר לך את מי לקלל no stay for you who to curse \ lo niahAR LAH ET MI LEKALEL
    ואפשר להבטיח גם את הבטחה And can to ensure also the promise\ va afshar gam lavtih et aavtaha
    שחייבת בסוף לקיים That must in the end to Fulfill shayevet basof lekayem
    להיות האחת או להיות אף אחת To be the one or to be none \ liyot aahat i liyot af ahat
    לזרוח או להעלם... Shine or disappear \ lizroh o lalem
    Last edited by yosis; 09-03-2011 at 07:10 PM.