Iraklis Gialitakis - Anarwtiemai

Thread: Iraklis Gialitakis - Anarwtiemai

Tags: None
  1. asasas said:

Thumbs up Iraklis Gialitakis - Anarwtiemai

Last edited by asasas; 03-22-2012 at 01:39 PM.

2. papado said:

Ηρακλής Γιαλιτάκης - Αναρωτιέμαι/ I wonder

Με φοβίζει κάθε λέξη, με τρομάζει κάθε σκέψη/ Every word scares me, every thought frightens me
    Που αναφέρεται σ’εσένα και στα λάθη ένα ένα/ that refers to you and to the mistakes one by one
    Και τα φώτα πάλι σβήνω, πάλι ήρωας θα γίνω/ I turn off once more the lights, I become the hero again
    Μόνος στο δωμάτιό μου να παραμιλώ/ I talk to myself in the room alone

Αναρωτιέμαι αν σου λείπω, αν κλαις ποτέ και με ζητάς/ I wonder if you miss me, if you ever cry and ask for me
    Αναρωτιέμαι αν υπάρχω μες στην καρδιά σου και πονάς/ I wonder if I exist in your heart and you ache
    Αναρωτιέμαι πώς αντέχεις να προσποιείσαι οτι ξεχνάς/ I wonder how you can stand pretending to forget
    Αναρωτιέμαι αν θα πάψω να ονειρεύομαι γαι μας/ I wonder if I'll stop dreaming for us

Δεν μπορώ να σε μισήσω, τις στιγμές μας θα χωρήσω/ I can't hate you, and separate our moments
    Σε καλές κι αγαπημένες, σε κακές και ξαχασμένες/ in good and beloved, bad and forgotten
    Κι αν θελήσεις να’ρτεις πίσω παλι την καρδιά θα μισώ/ and if you'll wish to come back, I'll hate again the heart
    Μα το όνειρο θα σβήσω λίγο πριν καώ/ but before I get burnt I'll erase the dream

Αναρωτιέμαι αν σου λείπω, αν κλαις ποτέ και με ζητάς/ I wonder if you miss me, if you ever cry and ask for me
    Αναρωτιέμαι αν υπάρχω μες στην καρδιά σου και πονάς/ I wonder if I exist in your heart and you ache
    Αναρωτιέμαι πώς αντέχεις να προσποιείσαι οτι ξεχνάς/ I wonder how you can stand pretending to forget
    Αναρωτιέμαι αν θα πάψω να ονειρεύομαι γαι μας/ I wonder if I'll stop dreaming for us