Anna Vissi - Protimo

Thread: Anna Vissi - Protimo

Tags: None
  1. asasas said:

Thumbs up Anna Vissi - Protimo

Last edited by asasas; 12-20-2012 at 01:28 PM.

TheSerbianhoney said:

Ειλικρινά, πες μου τι αισθάνεσαι, όταν με βλέπεις ξαφνικά // Honestly, tell me how you feel when you see me suddenly
    δεν θέλεις να με αγκαλιάσει να με φιλήσεις να μου πεις να προσπαθήσουμε πάλι // Don't you want to hug me, to kiss me, to tell me that we should try again
    αν όχι λυπάμαι δεν το αντέχω και θέλω να σου πω ένα μονάχα // If you don't, sorry, I can't take it, and I want to tell you just one thing

Προτιμώ, να μην μιλάμε // I'd prefer us not talking
    προτιμώ, να με βλέπεις και να αλλάζεις γωνία // I'd prefer you cross the street when you see me
    προτιμώ, να πιστεύεις ότι ήσουν για εμένα μια τυχαία ιστορία // I'd prefer you think that you were one random story for me
    Προτιμώ, να μην μιλάμε // I'd prefer that we don't talk
    προτιμώ, να με βλέπεις και να αλλάζεις γωνία // I'd prefer that you cross the street when you see me
    προτιμώ, να πιστεύεις για εμένα τα χειρότερα // I'd prefer you say the worst things about me

όμως να είμαστε φίλοι να είμαστε φίλοι // But, us to be friends, to be friends
    και να σου φέρομαι πολιτισμένα // And to treat you politely
    να υποκρίνομαι πολιτισμένα // To pretend politely
    να λέω ψέματα πολιτισμένα // To lie politely
    δεν θα το άντεχα, δεν θα το άντεχα // I couldn't take it, I couldn't take it

Ειλικρινά, πες μου αν είναι αλήθεια αυτό που ακούγεται ότι με βλέπεις φιλικά // Honestly, tell me if it's true what I hear, that you're looking at me as a friend
    και ότι αισθάνεσαι για εμένα τρυφερά μα τώρα πια σου λείπει το πάθος // That you have tender feelings for me, but the passion is missing
    αν είναι έτσι λυπάμαι δεν το αντέχω και θέλω να σου πω ένα μονάχα // If it is so, I'm sorry, I can't take it, and I want to tell you just one thing

Προτιμώ, να μην μιλάμε // I'd prefer us not talking
    προτιμώ, να με βλέπεις και να αλλάζεις γωνία // I'd prefer you cross the street when you see me
    προτιμώ, να πιστεύεις ότι ήσουν για εμένα μια τυχαία ιστορία // I'd prefer you think that you were one random story for me
    Προτιμώ, να μην μιλάμε // I'd prefer that we don't talk
    προτιμώ, να με βλέπεις και να αλλάζεις γωνία // I'd prefer that you cross the street when you see me
    προτιμώ, να πιστεύεις για εμένα τα χειρότερα // I'd prefer you say the worst things about me