Poul Krebs lyric

Thread: Poul Krebs lyric

Tags: None
  1. mglica said:

    Default Poul Krebs lyric

    Hi! I would like to ask about translation of Poul Krebs songs from album: Hvor Gaden Bliver Til Sand Album or other?
    http://www.leoslyrics.com/poul-krebs-lyrics/
     
  2. ilikemusic said:

    Default

    Poul Krebs – Din bedste ven(your best friend)

    Når du står i dit dybeste hul – When you stand in your deepest hole
    Og du ikke kan finde nogle og vende dig til – And you can't find anybody to turn to
    Kig op, jeg har en hånd stærkt ned - Look op, i have a hand reaching down
    Når du for alvor er gået blindt - When you truly are gone blind
    Og der ikke er flere nye veje og gå hen - And there isn't anymore new ways to go
    gå tilbage til start, ja stadig der hvor jeg var - go back to the start, yes still there where i were

    Jeg vil godt være ham der kan få dig i gang når – I'll be him there can get you going when
    din motor går ned og du strander et sted - Your motor is gone down and you are stranding somewhere
    Jeg vil gøre hvad jeg kan for at blive ved med at være – I will do what ever i can to keep being
    Ham du elsker – him that you are loving
    Ham du kalder din bedste ven – him that you call your best friend
    Ham du kalder din bedste ven – him that you call your best friend

    Så ruske mig op når jeg er gået i hi – So shake me up when i am gone into hibernation
    Når jeg tænker de tanker der ikke er noget i – when i think the thoughts that there is nothing in
    Giv et tegn, jeg finder dig på vej – give me a sign, i will find you on the way

    Jeg vil godt være ham der kan få dig i gang når – I'll be him there can get you going when
    din motor går ned og du strander et sted - Your motor is gone down and you are stranding somewhere
    Jeg vil gøre hvad jeg kan for at blive ved med at være – I will do what ever i can to keep being
    Ham du elsker – him that you are loving
    Ham du kalder din bedste ven – him that you call your best friend
    Ham du kalder din bedste ven – him that you call your best friend

    Der er ingenting i verden jeg heller vil – there's nothing in the world i would rather want
    End at være ham du altid, kommer til – than to be him that you always come for
    Ryg tilbage til start, ja stadig der hvor jeg var – go back to the start, yes still there where i were

    Jeg vil godt være ham der kan få dig i gang når – I'll be him there can get you going when
    din motor går ned og du strander et sted - Your motor is gone down and you are stranding somewhere
    Jeg vil gøre hvad jeg kan for at blive ved med at være – I will do what ever i can to keep being
    Ham du elsker – him that you are loving
    Ham du kalder din bedste ven – him that you call your best friend
    Ham du kalder din bedste ven – him that you call your best friend.