Stella Georgiadou - Tora Mou Milaei

Thread: Stella Georgiadou - Tora Mou Milaei

Tags: None
  1. mantheos said:

Default Stella Georgiadou - Tora Mou Milaei

Hi Everyone,

Can someone please post the lyrics along with the english translation.

Thanks !!!

2. dya said:

Well, I gave it a try, I hope it's also correct

Τώρα μου μιλάει--Now he talks to me

έφυγε και ήμουν μόνη μου –He left and I was alone
    δάκρυα μετρούσε το σεντόνι μου—My bedsheet was measuring tears
    τώρα γυρίζει πίσω—Now he comes back
    και μου δίνει ότι του ζητήσω –And he gives me everything I used to ask from him

τώρα μου μιλάει, τώρα με φιλάει –Now he talks to me, now he kisses me
    τώρα μου λέει πως τρελά με αγαπάει—Now he tells me how crazyly he loves me
    τώρα μ' αγκαλιάζει, τα άστρα όλα μου τάζει –Now he embraces me, he vows to me all the stars(he swears on all stars)
    τι ζωή μου όλη την αλλάζει, πεθαίνω –he changes my entire life, I’m dying!

τότε αδιαφορούσε (back) Then he was indiferent
    απορώ και εγώ πως το μπορούσε –I was even wondering myself how he could(be like that)
    τώρα και τι δεν κάνει—Now, what doesn’t he do?
    και για μένα τρέχει και δεν φτάνει—And he runs after me and he doesn’t reach (me)

τώρα μ' αγκαλιάζει, τα άστρα όλα μου τάζει –Now he embraces me, he vows to me all the stars(he swears on all stars)

(ξέρω μωρό μου, πως για σένα αδιαφορούσα—I know, my baby, That I was indiferent to you
    πως μακριά σου έφυγα, και αλλά αναζητούσα—That I left far away from you , and still(but) I looked for

τυχαία όμως βρέθηκα, πικρά μετανιωμένος—However accidentaly I found myself, bitterly regrettful
    κι απ' το θεό τις μοναξιάς, ξανά κυνηγημένος –And by the God of Lonliness, again chased

καθώς γύρισε ο τροχός, κοντά σου ήρθα πάλι—How the wheel turns, I came by your side again
    στην αγκαλιά σου βρέθηκα, και με έπιασε μια ζάλη—I found myself in your embrace, and a dizziness/vertigo touched me

και σαν την πρώτη τη φορά, ξανά σε ερωτεύτηκα—And like the first time, again I fell in love with you
    και την καινούρια μου ζωή, μαζί σου ονειρεύτηκα) –And my new life, with you/by your side I dream (And I dream my new life to be by your side)

τώρα μ' αγαπάει;--Now he loves me?