vasilis karras fainomeno

Thread: vasilis karras fainomeno

Tags: None
  1. mephy said:

Default vasilis karras fainomeno

Hi,people.I hope some of you will help me understand this song.Thanks in advance..

VASILIS KARRAS FAINOMENO

Fainomeno den einai oi seismoi kai oi plimmyres
    oute oi dianoies kai oi ethnoswtires
    Fainomeno den einai oi keravnoi ki oi kataigides
    oute to pws xtistikan palia oi pyramides

Fainomeno eimai egw pou akoma se antexw
    pou akoma s' agapw kai s' exw opws s' exw
    Fainomeno eimai egw gia osa exw kanei
    ki as m' exeis pikranei

Fainomeno den einai o tropos pou i gi gyrizei
    oute i timiotita pou simera spanizei
    Fainomeno den einai oi astrapes kai to xalazi
    out' o anemostrovilos pou ola ta rimazei

Fainomeno eimai egw pou akoma se antexw
    pou akoma s' agapw kai s' exw opws s' exw
    Fainomeno eimai egw gia osa exw kanei
    ki as m' exeis pikranei

mister Xazos said:

Φαινόμενο / Phenomenon

Φαινόμενο δεν είναι οι σεισμοί και οι πλημμύρες, / Phenomenon aren’t the earthquakes and the floods,
    ούτε οι διάνοιες και οι εθνοσωτήρες. / neither the geniuses and the saviours.
    Φαινόμενο δεν είναι οι κεραυνοί και οι καταιγίδες, / Phenomenon aren’t the thunders and the storms,
    ούτε το πώς χτίστηκαν παλιά οι πυραμίδες. / neither how do the pyramids have been built.

Φαινόμενο είμ’ εγώ που ακόμα σε αντέχω, / Phenomenon it’s me that I still bear you,
    που ακόμα σ' αγαπώ και σ' έχω όπως σ' έχω. / that I still love you and I have you as I have you.
    Φαινόμενο είμ’ εγώ για όσα έχω κάνει, / Phenomenon it’s me for all the things I have done,
    κι ας μ' έχεις πικράνει. / even if you have grieved me.

Φαινόμενο δεν είν’ ο τρόπος που η γη γυρίζει, / Phenomenon it’s not the way that earth turns around,
    ούτε η τιμιότητα που σήμερα σπανίζει. / neither the honesty that nowadays it’s rare.
    Φαινόμενο δεν είναι οι αστραπές και το χαλάζι, / Phenomenon aren’t the lighting and the hail,
    ούτε ο ανεμοστρόβιλος που όλα τα ρημάζει, / neither the tornado that destroys everything.

Φαινόμενο είμ’ εγώ που ακόμα σε αντέχω, / Phenomenon it’s me that I still bear you,
    που ακόμα σ' αγαπώ και σ' έχω όπως σ' έχω. / that I still love you and I have you as I have you.
    Φαινόμενο είμ’ εγώ για όσα έχω κάνει, / Phenomenon it’s me for all the things I have done,
    κι ας μ' έχεις πικράνει. / even if you have grieved me.
    Πάρε φιλιά, πάρε καρδιά και μη νοιαστείς για μένα.
    Πάρε ό,τι ζει κι άσε με εκεί
    μόνο στο τίποτα...