Pls translate this song:) Laura Pausini - If that's love*

Thread: Pls translate this song:) Laura Pausini - If that's love*

Tags: None

gini said:

Default Pls translate this song:) Laura Pausini - If that's love*

First i want say very very thanks to all who help me translate All here so sweet And pls who can help me again translate to Romanian^^
    here song( original for who want look-http://www.youtube.com/watch?v=tR09luQmml0
    here words (original^^) http://www.lyricsdownload.com/laura-...ve-lyrics.html
    Thk for attensions
    Even angels can fall in love

stefana-victoria said:

Laura Pausini - If that's love - Dacă aceea este dragostea

If you're gonna break my heart and leave - Dacă îmi vei frânge inima şi vei pleca
    Make promises you don't intend to keep - Vei face promisiuni pe care nu intenţionezi să le păstrezi
    If that's love then I want no part. - Dacă aceea este dragostea atunci nu vreau să fiu părtaş(ă)

But if you think that love should last for life - Dar dacă crezi că dragostea ar trebui să dureze pe viaţă
    If you believe it's more than just one night - Dacă crezi că este mai mult decât o singură noapte
    If that's love then you've got my heart. - Dacă aceea este dragostea atunci ai inima mea

And if you'd rather hold on to your pride - Şi dacă mai degrabă ai ţine la mândria ta
    Than wipe away the tears you made me cry - Decât să îmi ştergi lacrimile pe care m-ai făcut să le vărs
    If that's love then I want no part. - Dacă aceea este dragostea atunci nu vreau să fiu părtaş(ă)
    But if you're gonna be there when I need - Dar dacă vei fi acolo cînd am nevoie
    Someone to just hold me tenderly - De cineva care doar să mă ţină cu tandreţe
    If that's love then you've got my heart. - Dacă aceea este dragoste atunci ai inima mea

If the kinda love that you bring - Dacă acel fel de dragoste pe care îl aduci
    Comes with no demands and no strings - Vine fără cerinţe sau fără reţineri (constrângeri)
    If in your eyes I see for sure - Dacă în ochii tăi văd cu siguranţă
    That you're the one I'm waiting for - Că tu eşti cel pe care îl aştept
    I'll give my heart, my soul, my everything. -Îmi voi da inima, sufletul, totul

If I have to let go of my dreams - Dacă va trebui să renunţ la visele mele
    Become someone I never ever thought I'd be - Să devin cineva care nu credeam vreodată că voi deveni

But if you're gonna be the kinda man - Dar dacă vei fi acel tip de om
    Who's willing just to take me as I am - Care mă acceptă aşa cum sunt
    If that's love then you've got my heart. - Dacă aceea este dragostea atunci ai inima mea

Tell me in your arms I'll be safe - Spune-mi că voi fi în siguranţă în braţele tale
    Where loneliness and fear have no place - Unde singurătatea şi frica nu îşi au locul
    The only thing you have to do - Singurul lucru pe care trebuie să îl faci
    The only thing I ask of you - Singurul lucru pe care îl cer de la tine
    Is give your heart, your soul, and your faith. - Este să îţi dai inima, sufletul şi încrederea (credinţa)

And if you cannot give these things to me - Şi dacă nu îmi poţi da aceste lucruri
    Then I just have to tell you honestly - Atunci va trebui să îţi spun sincer

But if you say you've finally found in me - Dar dacă spui că în sfârşit ai găsit în mine
    The only place that you could ever be - Singurul loc unde ai putea vreodată să fi
    If that's love then you've got my heart - Dacă aceea este dragostea atunci ai inima mea
    If that's love then you've got my heart - Dacă aceea este dragostea atunci ai inima mea
    If that's love, if that's love - Dacă aceea este dragostea, dacă aceea este dragostea

gini said:

Thumbs up

Thk very very much
    Even angels can fall in love

stefana-victoria said:

You are welcome, gini