Reeda - Bala Bithbiny

Thread: Reeda - Bala Bithbiny

Tags: None
  1. rampalicious said:

Default Reeda - Bala Bithbiny

I think this song rocks! Anyone has the lyrics/translation?

2. larosa's Avatar

larosa said:

i got the lyrics

بلا بتحبني بلا بتودني و النبي انا مش نقصاك لا لا مش انا علشان بقا انا اكتر منك عرفاك بتحب تقول انك مشغول ده كلام في يوم تنساه و الكدب عليك بيبان في عنيك و كلامك مش حساه بلا بتحبني بلا بتودني و النبي انا مش نقصاك لا لا مش انا علشان بقا انا اكتر منك عرفاك بتحب تقول انك مشغول ده كلام في يوم تنساه و الكدب عليك بيبان في عنيك و كلامك مش حساه و بتحلف بيا و بعنيه و بتكدب بالحب عليا ده كلام و لا بياثر فيا لو مهما حكيت ترسم بالشوق و الحنيه و تحاول تتقرب ليا و انا عارفه غرامك مش ليه انساني يا ريت و بتحلف بيا و بعنيه و بتكدب بالحب عليا ده كلام و لا بياثر فيا لو مهما حكيت ترسم بالشوق و الحنيه و تحاول تتقرب ليا و انا عارفه غرامك مش ليه انساني يا ريت ولا بتحبي بلا بتحبني ولا بتحبني انا مش نقصاك بتقول مش ممكن تنساني و لا يمكن تعشق من تاني و ان انا لو سبتك لثواني ح تعيش في عذاب ده كلام على عيني و على راسي بس انا مش عايزه ان انا اقاسي و انا لازم اصدق احساسي شكلك كداب بتقول مش ممكن تنساني و لا يمكن تعشق من تاني و ان انا لو سبتك لثواني ح تعيش في عذاب ده كلام على عيني و على راسي بس انا مش عايزه ان انا اقاسي و انا لازم اصدق احساسي شكلك كداب لا لا لا لي لا لا .... ولا بتحبي بلا بتحبني بتحبني
    life is Super good
    (this is bull ****)
    if you seek arabic translation,PM me

3. rampalicious said:

Sorry larosa. I cant read arabic well . Can u romanize it? THanks a bunch.