lütfen yardım edin!

Thread: lütfen yardım edin!

Tags: None
  1. louloudi said:

Default lütfen yardım edin!

Yarın evleneceğim))) sizden çeviri istiyorum ama çok acil lütfen !

Tam 600 gün öncehayatıma girdim.İlk öpüşün ilk dokunuşun halen aklımda...
    Seni çok sevdim ...yanınada olmak huzur verdi bana .çok şey öğendim senden
    Ama gittin ....ve ben bittim o gece aklımdan hiç çıkmıyor.Gidiyorum dedin sadece .kal dedim olmadı inanamadım gidemez dedim ...ama gittin ...
    İnandığım bütün güzellikler seninle gitmişti....
    Sonra o gün gelen mesajınla hayatım canlandı yeniden .
    Nefes almaya başladım birden .hücrelerimdeki kanın akışı hızlanmıştı.
    yine beraberdik seninle ...hiç aklımda yoktu evlilik seninle
    evliliğe inamayan biriydin ...karar verdim burda olman yeterdibenim olmasanda
    seni görmek bile yetiyordu bana .
    ve o gece evlenelim mi dedin ..hiç düşünmeden evet dedim sana .
    seni çok sevmiştimçok seviyordum.

ve bugün senin eşin,hayat ortağınoluyorum .karnımdaki bebeğimizle yeni bir hayata başlıyoruz.artık bayan john olacağım.sonsuza dek seni seveceğime ,her zaman yanında olacağıma söz veriyorum .
    her zaman ilk ve son aşkım olacaksın ölüm bizi ayırana dek seninle sevginle aşkınla dolu olacağım....

--------------------------------------------

teşekkür ederim hepinize

arslan said:

600 days ago exactly you have entered in my life. I still remember your first kiss and touch.
    I loved you so much...being with you was so peaceful for me. I have learned a lot from you
    But then you have left...I was nothing, I still remember that night. All you have said was "I am going". I've just asked you to stay but it wasn't enough. I couldn't believe it happened... but you have left...Everything beautiful have left with you.
    Then on that day, with your message I came to life again.
    I started to breath again. My blood was running faster.
    We were together again... I have never thought of marrying
    You were the one who didn't believe in marriage.....I made up my mind, for me it was enouh that you were here even though you weren't mine.
    Seeing you was enough for me.
    And that night you said "shal we get married"...Without hesitation I answered "yes"
    I have loved you so much.
    And today, I will be your wife, your life partner. With our baby in me, we are starting a new life. I will be Mrs. John. I promise that I will love you and be with you forever.
    You will always be the first and last one that I love. I will be filled with your love until the death us part.

-------------------------------
    Ömür boyu mutluluklar
    Arslan Türegün

3. louloudi said:

Aslan çok çok teşekkür ederim.Ellerine sağlık!

Teşekkür ederim