Tamer Hosny - Dehktha Mabethazarsh

Thread: Tamer Hosny - Dehktha Mabethazarsh

Tags: None

Enes said:

Smile Tamer Hosny - Dehktha Mabethazarsh

Hi,

This is the last song of tamer hosny, can someone translate this song, and also put the arabic front..!!

http://www.youtube.com/watch?v=i8GgdaNiVrE
    For the world , you are somebody, For me you are the World

2. maysoon said:

ضحكتها ما بتهزرش

ضحكتها ما بتهزرش وجمالها ما يتقدرش ويا قلب ما تستهترش بواحده في رقتها x2

وحده زيك بجمالك بدلالك بشقاوتك بحلاوتك لو وقعت في إيدي ------ حخلي نهارها مش فايت وبقولها وأنا صاحي وفايق وياريت اليوم ده يجي x2

أ هو جيه اليوم اللي بتمناه واللي بستناه واللي بحلم بيه أهو جيه اليوم اللي حبقى معاه واللي حعيش وياه في حضن عينيه x2

(عينيك بتندهلي من نظرة جبتني جابت أهلي وعلى بيتك جيت مش على مهلي ياحبيبة الروح ياحبيبة الروح

طول عمري انا مستني لحظة ما تعيشي وتتهني في حضني وفي عيوني وفي النني دنا دايب دوب ) x2

(أ هو جيه اليوم اللي بتمناه واللي بستناه (اللي بستناه) واللي بحلم بيه

أهو جيه اليوم اللي حبقى معاه واللي حعيش وياه في حضن عينيه ) x2

وهو جيه اليوم اللي بتمناه واللي بستناه واللي بحلم بيه

وهو جيه اليوم اللي حبقى معاه واللي حعيش وياه في حضن عينيه

3. maysoon said:

Her laugh is not kidding ضحكتها ما بتهزرش
    -------------------------------------------------------------------------------------

and her beauty can not be valued وجمالها ما يتقدرش

and my heart do not degrading with one soft like her ويا قلب ما تستهترش بواحده في رقتها

and her beauty can not be valued وجمالها ما يتقدرش

and my heart do not degrading with one soft like her ويا قلب ما تستهترش بواحده في رقتها

a girl like you like your beauty like your coquetry like your playful like your sweet -- وحده زيك بجمالك بدلالك بشقاوتك بحلاوتك

-if she fall in my hand I will not make her morning end لو وقعت في إيدي حخلي نهارها مش فايت

and I say that as I awake and wakeful وبقولها وأنا صاحي وفايق

and I wish this day come وياريت اليوم ده يجي

a girl like you like your beauty like your coquetry like your playful like your sweet -- وحده زيك بجمالك بدلالك بشقاوتك بحلاوتك

-if she fall in my hand I will not make her morning end لو وقعت في إيدي حخلي نهارها مش فايت

and I say that as I awake and wakeful وبقولها وأنا صاحي وفايق

and I wish this day come وياريت اليوم ده يجي

the day which I wishing waiting dreaming about was came أ هو جيه اليوم اللي بتمناه واللي بستناه واللي بحلم بيه
    the day which I will staying with her living with her in her eyes was came
    أهو جيه اليوم اللي حبقى معاه واللي حعيش وياه في حضن عينيه

the day which I wishing waiting dreaming about was came أ هو جيه اليوم اللي بتمناه واللي بستناه واللي بحلم بيه

your eyes calling me frome one look it is bring me bring my family and I come to your home not slowly you are the love of my spirit you are the love of my spirit
    عينيك بتندهلي من نظرة جبتني جابت أهلي وعلى بيتك جيت مش على مهلي ياحبيبة الروح ياحبيبة الروح

all of my life I am waiting the second that you live and be happy between my arms and in my eyes and in the pupil of my eyes I am keeps melting
    طول عمري انا مستني لحظة ما تعيشي وتتهني في حضني وفي عيوني وفي النني دنا دايب دوب

your eyes calling me frome one look it is bring me bring my family and I come to your home not slowly you are the love of my spirit you are the love of my spirit
    عينيك بتندهلي من نظرة جبتني جابت أهلي وعلى بيتك جيت مش على مهلي ياحبيبة الروح ياحبيبة الروح

all of my life I am waiting the second that you live and be happy between my arms and in my eyes and in the pupil of my eyes I am keeps melting
    طول عمري انا مستني لحظة ما تعيشي وتتهني في حضني وفي عيوني وفي النني دنا دايب دوب

the day which I wishing waiting dreaming about was came
    أ هو جيه اليوم اللي بتمناه واللي بستناه واللي بحلم بيه

Enes said:

thankk you ver muchhhhhhhh for the translation !! can someone put the arabic front in english letters,, cause i can't read goood arabic...

Bellangela said:

wow. nice song. I didn't even know this was out. thanks very much for the translation.

6. maysoon said:

de7ktha ma bethzrsh ضحكتها ما بتهزرش

de7ktha ma bethzrsh w gmalha ma yt2drsh w ya 2lbi ma tsthtrsh b w7dah fe r2tha ضحكتها ما بتهزرش وجمالها ما يتقدرش وياقلب ما تستهترش بوحده في رقتها

w7da zyk bgmalk bdlalk bsha2wtk b7lwtk lw we23t fe edy

وحده زيك بجمالك بدلالك بشقاوتك بحلاوتك لو وقعت في إيدي
    7a7'ly nharha msh fayet w ba2olha w 2na sa7y w fay2 w ya reat elyoum da yegy
    حخلي نهارها مش فايت وبقولها وانا صاحي وفايق وياريت اليوم ده يجي

ahw geh elyoum elly bstnah w elly btmnah w elly b7lm beeh
    أهو جيه اليوم اللي بستناه واللي بتمناه واللي بحلم بيه

ahw geh elyoum elly 7b2a m3ah w elly 7a3eesh wyah fe 7dn 3eneeh

عينيكي بتندهلي من نظره جابتني جابت أهلي وعلى بيتك جيت مش على مهلي ياحبيبة الروح

3eneeky btndhly men nzra gabtny gabet ahly w 3la betek geet msh 3la mahly ya 7bebt alroo7

6OOL 3OMRY ANA MESTNY L7ZT MA T3ESHY W TTHANY FE 7DNY W FE 3YOONY W FE ELNENY DNA DAAYEB DOOB

Enes said:

thankkkk youu so muchhh,, shoukrann jezielaann!!

8. maysoon said:

I Already Translate It In Answer Number 3

9. Qween said:

Soukran moot feek :P I just realised it, sorry

nusaiba said:

thanks. . .