AUB, PLZ, SVP =))) Help!!

Thread: AUB, PLZ, SVP =))) Help!!

Tags: None
  1. Guest said:

    Default AUB, PLZ, SVP =))) Help!!

    Wie kan dat vertalen a.u.bzo snel mogleijk!

    Mijn Mening:
    Mijn horoscoop is steenbok en ik draag ook de eigenschappen ervan.
    Ik geloof in Astrologie en horoscopen als het me uitkomt. Ik baseer m'n leven er niet op en neem alles niet zo makkelijk aan als het geschreven wordt. Maar soms *** raar het ook is klopt mijn horoscoop wel, vandaar dat ik er geen groot ongeloof in heb.
    Ik geloof niet in waarzegsters
    ik denk dat een waarzegster alleen de goede eigenschappen van de persoon zegt en ook wat de persoon wilt horen over zich zelf.
    Het zal niet mogelijk zijn geheel een toekomst te voorspellen maar enkele dingen uit het dagelijks leven zullen wel aangegeven kunnen worden.





    Ik geloof niet echt in de horoscopen die in tijdschrifen staan. Maar soms, gek genoeg, kloppen ze wel en dan ga je toch twijfelen. Ik ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat astrologie mij niet echt boeit. De reden daarvoor denk ik is, dat ik het een beetje te moeilijk vind om astrologie te begrijpen.
     
  2. nahnou's Avatar

    nahnou said:

    Default

    Hi GecePerisi, what exactly are you looking for? A translation of the Dutch / Flemish text? To what language? Anything else? Your request is not quite clear, at least to me ... if you clear this up, maybe I can help
     
  3. Guest said:

    Default

    It's late but Thanxs