Copilu de Aur - Spune-mi pe cine

Thread: Copilu de Aur - Spune-mi pe cine

Tags: None

moldoveanu said:

Unhappy Copilu de Aur - Spune-mi pe cine

can someone translate this song into english please ?

http://www.youtube.com/watch?v=hgYilmk5dC4

baby_girl_ said:

Spune-mi pe cine...pe cine... / Whom, whom...tell me whom
    Daca nu pe tine...pe tine...pe tine / if not you...you...you
    Pe cine sa mai iubesc... / Whom am I going to love...
    Pentru cine sa traiesc ca prea mult eu te iubesc / For who am I going to live, I love you so much
    (Biss)

Ce se intampla...Spune-mi ce imi ascunzi... / What's happening...tell me what is it that you're hidding from me...
    De ce la telefon nu vrei sa imi raspunzi... / Why won't you answer to my phone calls...
    Mi-ai dat mesaje de despartire... / You've given me broke up messages...
    Si ca de azi nu nu mai vrei sa fii cu mine... / and you've told me that you don't want to hear about me from today...

Sa fi fost as vrea... / I wish it was all...
    O gluma de-a ta... / one of your jokes...
    Poate ca o sa primesc un mesaj cu te iubesc... / Maybe I'll receive a message with "I love you"...

Pentru cine sa traiesc ca prea mult eu te iubesc / For who am I going to live, I love you so much
    (Biss)

Primeai apeluri pe telefon mereu... / You always received phone calls on your telephone...
    Si imi spuneai ca e fratele tau... / and you were telling me that was your brother...
    La fata te schimbai si nici nu raspundeai... / you changed the color of your face and you didn't want to answer to me...
    Privirea te trada...ca ai pe altcineva... / Your look betrayed you...that you had someone else...

Poate ca o sa primesc un mesaj cu te iubesc... / Maybe I'll receive a message with "I love you"...

(Biss)

De 2 zile la intalnire nu mai vii... / For two days you don't come at our dates...
    Iubirea mea de mine tu nu mai vrei sa stii / My love, you don't want to know anything about me...
    Si azi cand te-am sunat tu mi-ai dat pe ocupat... / Today when I called you, you gave me a busy tone...
    Simt ca iubirea noastra chiar s-a terminat... / I feel that our love is really over...

(Biss)