Carol Saqr - Ertah W Rayahni

Thread: Carol Saqr - Ertah W Rayahni

Tags: None
  1. red_rose's Avatar

    red_rose said:

    Smile Carol Saqr - Ertah W Rayahni

    3andak kalam tani 7a t2olo 3alashani
    3andak amal feya terga3li min tani (x2)

    ertah w rayahni w balash garahni (x2)
    dana shoft bi 3anaya law mosh sada2ni

    khalik b3ed 3ani w ana wa3di lik mini (x2)
    hansa li kan leya bas inta rayahni

    3andak kalam tani (7a t2olo 3alashani)
    3andak amal feya (terga3li min tani)

    ma ba2ash khalas haga, maba2etish mehtaga
    w ma kanshi fein leya, youm teb2a walla haga (x2)

    ertah w rayahni w balash garahni (x2)
    dana shoft bi 3anaya law mosh sada2ni

    khalik b3ed 3ani ana wa3di lik mini (x2)
    hansa li kan leya bas inta rayahni

    3andak kalam tani (7a t2olo 3alashani)
    3andak amal feya (terga3li min tani)
     
  2. Fattoush said:

    Default

    3andak kalam tani 7a t2olo 3alashani // Do you have anymore words that you want to tell me
    3andak amal feya terga3li min tani (x2) // Do you have hope that we'll get back together again

    ertah w rayahni w balash garahni (x2) // Rest and let me rest and start hurting me
    dana shoft bi 3anaya law mosh sada2ni // For I saw with my own eyes even if you don't believe me

    khalik b3ed 3ani w ana wa3di lik mini (x2) // Stay far from me and I promise you
    hansa li kan leya bas inta rayahni // I will forget everything that was mine just let me rest

    3andak kalam tani (7a t2olo 3alashani) //Do you have anymore words that you want to tell me
    3andak amal feya (terga3li min tani) // Do you have hope that we'll get back together again

    ma ba2ash khalas haga, maba2etish mehtaga // Thats it it's all done, I don't need you anymore
    w ma kanshi fein leya, youm teb2a walla haga (x2) // And there is nothing in me, that stays one day

    ertah w rayahni w balash garahni (x2) // Rest and let me rest and start hurting me
    dana shoft bi 3anaya law mosh sada2ni // For I saw with my own eyes even if you don't believe me

    khalik b3ed 3ani w ana wa3di lik mini (x2) // Stay far from me and I promise you
    hansa li kan leya bas inta rayahni // I will forget everything that was mine just let me rest

    3andak kalam tani (7a t2olo 3alashani) //Do you have anymore words that you want to tell me
    3andak amal feya (terga3li min tani) // Do you have hope that we'll get back together again


    Hope you enjoy
     
  3. ellyali said:

    Default

    Quote Originally Posted by Fattoush View Post
    3andak kalam tani 7a t2olo 3alashani // Do you have anymore words that you want to tell me
    3andak amal feya terga3li min tani (x2) // Do you have hope that we'll get back together again

    ertah w rayahni w balash garahni (x2) // Rest and let me rest and start hurting me
    dana shoft bi 3anaya law mosh sada2ni // For I saw with my own eyes even if you don't believe me

    khalik b3ed 3ani w ana wa3di lik mini (x2) // Stay far from me and I promise you
    hansa li kan leya bas inta rayahni // I will forget everything that was mine just let me rest

    3andak kalam tani (7a t2olo 3alashani) //Do you have anymore words that you want to tell me
    3andak amal feya (terga3li min tani) // Do you have hope that we'll get back together again

    ma ba2ash khalas haga, maba2etish mehtaga // Thats it it's all done, I don't need you anymore
    w ma kanshi fein leya, youm teb2a walla haga (x2) // And there is nothing in me, that stays one day

    ertah w rayahni w balash garahni (x2) // Rest and let me rest and start hurting me
    dana shoft bi 3anaya law mosh sada2ni // For I saw with my own eyes even if you don't believe me

    khalik b3ed 3ani w ana wa3di lik mini (x2) // Stay far from me and I promise you
    hansa li kan leya bas inta rayahni // I will forget everything that was mine just let me rest

    3andak kalam tani (7a t2olo 3alashani) //Do you have anymore words that you want to tell me
    3andak amal feya (terga3li min tani) // Do you have hope that we'll get back together again


    Hope you enjoy

    May I know, what dialect is this?
     
  4. Fattoush said:

    Default

    is the egyption dialectt