(*) Spanish to english translation please!!

Thread: (*) Spanish to english translation please!!

Tags: None
  1. lovesashadow's Avatar

lovesashadow said:

Default (*) Spanish to english translation please!!

Palomo- En la pasion no hay palabras

Quiero llenarte de besos quiero robarme tu aliento desnudarte despacio muy suavemente en silencio y poco a poco mostrarte la calidez de mis besos quiero que pruebes un poco de lo que puede ser eso esto que siento en mi pecho me esta quemando por dentro quiero deslizar mis manos por toditito tu cuerpo.

Y que no me digas nada en la pasion no hay palabras que nuestros cuerpos se enciendan que se desaten las ganas vamos a hacer el amor beso a beso recorrernos desnudos en una cama vamos a hacer el amor con toda el alma....

Esto que siento en mi pecho me esta quemando por dentro quiero deslizar mis manos por toditito tu cuerpo.

Y que no me digas nada en la pasion no hay palabras que nuestros cuerpos se enciendan que se desaten las ganas vamos a hacer el amor beso a beso recorrernos desnudos en una cama vamos a hacer el amor con toda el alma
    Last edited by lovesashadow; 07-10-2009 at 03:21 AM. Reason: no artist and title

2. kat. said:

Smile In passion there are no words

I want to fill you with kisses, i want to steal your breath, get you naked slowly, in a tender way, in silence and bit by bit show you the warmth of my kisses. i want you to try a little of what could be this, this that i’m feeling in my chest, it burns me from inside, i want to slide my hands all over your body.

And that you don’t tell me anything, in passion there are no words, let our bodies to burn in passion, let the wishes to come free. let’s make love, kiss by kiss, naked on a bed, let’s make love with all the soul....

this that i’m feeling in my chest, it burns me from inside, i want to slide my hands all over your body.

And that you don’t tell me anything, in passion there are no words, let our bodies to burn in passion, let the wishes to come free. let’s make love, kiss by kiss, naked on a bed, let’s make love with all the soul....