Conversation Between najla and amaryn

  1. amaryn's Avatar

    amaryn said:
    Alleen maar regen? Wat zonde nou! Hopelijk word het gauw beter. Maar ja, in Nederland kun je het nooit weten!
    Dag, Najla, fijn dat je ademhaalt:da's een goed begin
  2. amaryn's Avatar

    amaryn said:
    Haal je nog adem,Najla? Is het al zomer geworden bij jullie intussen?
  3. amaryn's Avatar

    amaryn said:
    Lief van je, Najla. Wat vind je zoal niet goed aan de nieuwe lay out? Ik moest ook wennen, maar nu ben ik warempel
    vergeten, *** de oude eruitzag
    Ik heb een italiaanse naam vanwege pa, die daarop gesteld was. Er is niets italiaans in de familie te bespeuren, maar goed. (Giovanni)
    amaryn is in het egypties "twee manen", maar die naam kwam uit het Grieks!
    Leuk als je wat meer langs gaat komen. Lijkt me goed idee!
  4. najla's Avatar

    najla said:
    Dag Amaryn , Wat lief van je, je berichtjes en sorry voor mijn heeeel late reactie maar ik was en ben erg druk de laatste tijd moeder in het ziekenhuis werk, veel dingen te doen, dus ik kom hier bijna niet meer,en sinds ze de site hebben vernieuwd vind ik het niet meer zo leuk eerlijk gezegd... Vond de oude versie leuker eigenlijk.. Ik hoop dat alles goed met je gaat... ik zal vaker iets laten horen, jij ook hé vind ik leuk . *** heet je trouwens? Dat mag ik nu toch wel weten haha. Take care byez Najoula
  5. amaryn's Avatar

    amaryn said:
    Najla, jij denkt misschien, dat het ons niet kan schelen, of je even langs komt wippen, maar zo is het niet, hoor!
    Ik blijf aan de bushalte staan om te zien of........
  6. amaryn's Avatar

    amaryn said:
    En waar is mijn Najla deze dagen?????? Shame on you, for leaving us just not cared for alltogether<3
  7. amaryn's Avatar

    amaryn said:
    Najla! ben je er nog? wel af en toe langskomen, hoor, dat vind ik veel te leuk!
  8. amaryn's Avatar

    amaryn said:
    ben weer thuis, Najla. Alles goed onder het dak?
  9. amaryn's Avatar

    amaryn said:
    Najlaki ! Als je sneeuw wil scheppen ben je welkom: hier ligt ruimschoots een halve meter en buiten is het op dit moment -23 graden. Lekker warm he? Echt erwtenspoepweer vannacht, hahaha Leuk, dat je langskwam, nou da's te hopen, dat je geen kou vat met die dunne kleren aan, dat is niet leuk in die nederlandse waterkou!
    Veel plezier vanavond, morgenvroeg, enzv hahaha
  10. najla's Avatar

    najla said:
    Hallo Amaryn, sorry sorry sorry dat ik je gewoon maar laat aankletsen, terwijl ik nooit reageer!!!! iK moet ECHT vaker langskomen ja! *** is het met de gezondheid? Hoop beter, en het weer haha is het echt weer kouder aan het worden, hier scheen 1 dagje dez on en ik dacht dat de lente was begonnen, dus had vandaag een grote wandeling gemaakt beetje te koud gekleed ook, werd het in eens heel koud vandaag!! Volgens mij vroor het ook haha. Heb de zomer denk ik al in mijn bol. Ga je op reis oooooh ben jaloers haha waar ga je naar toe? en voor hoelang? Ik hou ook erg van reizen hoor waar ben je allemaal al geweest? Byebyee tot horens