Beibi Älä Vonka (English translation) *

Thread: Beibi Älä Vonka (English translation) *

Tags: None
  1. lalalaro said:

    Talking Beibi Älä Vonka (English translation) *

    Heyaa can someone translate this song for me? I am aware of the fact that the lyrics are not the most poetic ones, but i like to know the full meaning of the songs i am hooked with



    Nrj Aamupojat - Beibi Älä Vonka


    Mä tahdon vonkaa, beibi tahdon vonkaa

    Mä oon katsellut sua ja tiedän, että sinäkin oot tuijotellut mua, mä oon seurannut sua ja huomaan että säkin alat kiinnostua

    Tahdot herätä meidän välistä, se johtuu meidän seksikkäistä äänistä, hei beibi lähde tanssiin sulla käy tänään flaksi, tilataan kämpille taksi

    kertosäe:
    Beibi, älä vonkaa taas beibi, älä vonkaa taas (beibi, beibi, anna mä vonkaan)
    Beibi, älä vonkaa taas beibi, älä vonkaa taas (beibi, beibi, vonkaan ihan vähän vaan)
    Beibi, älä vonkaa taas beibi, älä vonkaa taas (beibi, beibi, anna mä vonkaan)
    Beibi, älä vonkaa taas beibi, älä vonkaa taas beibi, älä vonkaa taas

    Sä luet mun huulilta, et tahdon sua kiihkeästi suudella, mä luen sun lanteilta sä olet tosi kiihkeällä tuulella

    Tahdot herätä meidän välistä, se johtuu meidän seksikkäistä äänistä, hei beibi lähde tanssiin sulla käy tänään flaksi, tilataan kämpille taksi

    kertosäe

    Beibi, beibi anna kun mä vonkaan, joo joo anna kun mä vonkaan, Beibi, beibi anna kun mä vonkaan, joo joo anna kun mä vonkaan

    Beibi, beibi älä vonkaa, sä vaan vonkaat

    kertosäe (2x)
    Kipu on rakkautta, rakkaus on kipua.
     
  2. Ronya^^'s Avatar

    Ronya^^ said:

    Default

    Nrj Aamupojat - Beibi Älä Vonka // Baby don't beg

    Mä tahdon vonkaa, beibi tahdon vonkaa // I want to beg, baby i want to beg

    Mä oon katsellut sua ja tiedän, että sinäkin oot tuijotellut mua, mä oon seurannut sua ja huomaan että säkin alat kiinnostua // I've been looking at you and i know, that you've been looking at me too, i've been following you and i notice that you're starting to get intrested

    Tahdot herätä meidän välistä, se johtuu meidän seksikkäistä äänistä, hei beibi lähde tanssiin sulla käy tänään flaksi, tilataan kämpille taksi // You want to wake up between us, it's because of our sexy voices, hey baby come to dance,you'll get lucky, let's get a taxi to the apartment.

    kertosäe: // Chorus:
    Beibi, älä vonkaa taas beibi, älä vonkaa taas (beibi, beibi, anna mä vonkaan) // Baby, don't beg again,don't beg again (( baby,baby,let me beg)
    Beibi, älä vonkaa taas beibi, älä vonkaa taas (beibi, beibi, vonkaan ihan vähän vaan) // Baby, don't beg again baby, don't beg again baby (baby,bab,i'll beg just a little)
    Beibi, älä vonkaa taas beibi, älä vonkaa taas (beibi, beibi, anna mä vonkaan) // Baby, don't beg again,don't beg again (( baby,baby,let me beg)
    Beibi, älä vonkaa taas beibi, älä vonkaa taas beibi, älä vonkaa taas // Baby, don't beg again baby, don't beg again baby, don't beg again

    Sä luet mun huulilta, et tahdon sua kiihkeästi suudella, mä luen sun lanteilta sä olet tosi kiihkeällä tuulella // You read from my lips, that i want to kiss you passionately, i read from your hips, you're in a really passionate mood

    Tahdot herätä meidän välistä, se johtuu meidän seksikkäistä äänistä, hei beibi lähde tanssiin sulla käy tänään flaksi, tilataan kämpille taksi // You want to wake up between us, it's because of our sexy voices, hey baby come to dance,you'll get lucky, let's get a taxi to the apartment.

    kertosäe // Chorus

    Beibi, beibi anna kun mä vonkaan, joo joo anna kun mä vonkaan, Beibi, beibi anna kun mä vonkaan, joo joo anna kun mä vonkaan // Baby,baby let me beg, yes yes,let me beg, baby, baby, let me beg,yes yes,let me beg.

    Beibi, beibi älä vonkaa, sä vaan vonkaat // Baby, baby don't beg, you just beg

    kertosäe (2x) // Chorus (2x)

    Okay,not sure if 'beg' is the best word for this one,but i used it as a word to eagerly ask for sex.. if you didn't got it..

    - Ronya^^


    LollipopEdit for moderation: added to list
     
  3. lalalaro said:

    Default

    hahahah xD yea i got it!
    thank you!!!!!!!
    Kipu on rakkautta, rakkaus on kipua.