Toys R us jingle in spanish

Thread: Toys R us jingle in spanish

Tags: None
  1. habsuze12 said:

Default Toys R us jingle in spanish

Hola,
    I was listening to YouTube toys r us commercial in Spanish. Can anyone translate this to spanish? thanks!

I don't want to grow up, I don't want to! I don't want to grow up, I don't want to! I don't want to grow up, I'm a Toys' R' us' kid there are a million toys in Toy' R' Us' for me to play with From bicycles to trains from video games to all the toys that I like I don't want to grow up, and so I think I could be a Toys R Us kid I don't want to grow up, I don't want to! I want to be a Toys 'R' Us Kid

The part I know: Yo no quiero se grande. SOy un chico Toys R us. Reunion de juguetes para nosotros... .

Thanks!

2. Zahra2008's Avatar

Zahra2008 said:

I don't want to grow up, I don't want to! I don't want to grow up, I don't want to! I don't want to grow up, I'm a Toys' R' us' kid there are a million toys in Toy' R' Us' for me to play with From bicycles to trains from video games to all the toys that I like I don't want to grow up, and so I think I could be a Toys R Us kid I don't want to grow up, I don't want to! I want to be a Toys 'R' Us Kid

No quiero crecer, no quiero! No quiero crecer, no quiero! No quiero crecer, soy un niño Toys 'R' Us' hay un millón de juguetes en Toy' R 'Us' para que yo juegue, desde bicicletas hasta trenes desde videojuegos a todos los juguetes que me gustan, no quiero crecer, así que yo creo que podría ser un niño Toys R Us no quiero crecer, no quiero! Yo quiero ser un niño Toys 'R' Us*

*Toys R Us = los juguetes son nuestros
    the first love is gone ... am waiting for the last one!!