Translation into French

Thread: Translation into French

Tags: None
  1. Lyidaeee said:

    Smile Translation into French

    Merci beaucoup
    Last edited by Lyidaeee; 01-23-2011 at 05:16 AM.
  2. zaö's Avatar

    zaö said:

    Default Here u are :)

    Quote Originally Posted by Lyidaeee View Post
    Could anyone translate this please ?
    Merci beaucoup

    I prefer rhythmic gymnastics however i liked ballet and i do miss it. Both sports are very competitve and incredibly elitist. In order to do rhythmic gymnastics you have to be very flexible; in ballet you also have to be flexible but you have to appear like it is natural and easy to perform.
    Je préfère la gymnastique rythmique bien que j'ai aimé le ballet et que ça me manque. Dans les deux sports il y a beaucoup de compétition (dans le sens concurrence) et ils sont tous les deux très élitistes. Pour faire de la gymnastique rythmique il faut être souple, pour le ballet aussi mais il faut que ça ait l'air naturel et facile à exécuter.
  3. Lyidaeee said:

    Default

    Thank you so much
  4. zaö's Avatar

    zaö said:

    Default Voilà :)

    Quote Originally Posted by Lyidaeee View Post
    Could anyone also translate this?

    In both sports, you are required to be a certain way. My family does alot of sports. My mother was a gymnast in her childhood and therefore, me and my sisters also did gymnastics.
    My dream was to dance with the Bolshoi Ballet. When I was 10 I attended a summer programme at their ballet school. It was the best time of my life!
    Dans les deux sports on te demande de te comporter d'une certaine façon. Ma famille fait beaucoup de sport. Ma mère était gymnaste quand elle était petite, c'est pour ça que mes soeurs et moi avons aussi fait de la gym.
    Mon rêve était de danser dans le Ballet du Bolshoi. Quand j'avais dix ans, j'ai participé à un stage d'été dans leur école de ballet. C'était le meilleur moment de ma vie.
  5. Lyidaeee said:

    Default

    Merciiiiiiiii