Cheek -Mikä Siinä On Feat. Jontte (Finnish)

Thread: Cheek -Mikä Siinä On Feat. Jontte (Finnish)

Tags: None
  1. xECKSx58 said:

    Default Cheek -Mikä Siinä On Feat. Jontte (Finnish)

    Video Link ----> http://www.youtube.com/watch?v=k9W_pl8gRPM

    Heyo, meidän aika käy vähiin, se on kohtaloo.
    Sekotin mä taas unelman ja painajaisen,
    pinnan alta löysin toisenlaisen ihmisen.
    Woo-oo-oo, ihmisen, jee-ee-ee, ihmisen,
    woo-oo-oo, jeei-jee
    Mikä siinä on?

    Mikä siin on, et löydän itseni draaman keskeltä.
    Taas unelmat särkyy, kaikki menee paskaks hetkessä.
    Isken nyrkin seinäst läpi, demonit ne ei täält hävii. Mä nään punast ja se taitaa olla veri meikän käsis.
    Palataan alkuun, sä koitit ottaa kii, mä juoksin taas tahallaan karkuun.
    Pusuhippaleikeissä skidinä sama kaava, jalat käy niin nopee ettei mua ikinä palaa saada.
    Jostain syystä hidastin, sait pidettyä kiinni, pitkäst aikaa hetken paikallaan, ihmeen hyvä fiilis.
    Voisko olla totta, et mulleko joku sopiva vai? Mulla sun sydän, sulla mun kotiavain.

    Mikä siinä on, että sun piti mennä muuttumaan toisenlaiseks? Mikä siinä on?
    En tiedä kuka muuttui, tää ei oo sitä mistä rauhan saan. Sotkin unelman ja painajaisen, siks mä laulan taas.
    Heyo, meidän aika käy vähiin, se on kohtaloo. Sekotin mä taas unelman ja painajaisen, pinnan alta löysin toisenlaisen ihmisen.
    Woo-oo-oo, ihmisen, jee-ee-ee, ihmisen, woo-oo-oo, jeei-jee

    Alkuhuuma: ruusunpunaset linssit, pinkit sangat. Tai silmist vamma, sokeus ei pitkälle vissiin kanna.
    Jotenki se kävi, näin sun todelliset värit, ja järki koko yhdesolemisest hävis.
    Rilluttelu, toiset naiset, halusin vaihtaa pois sen kaiken. Mut yks keskustelu teki susta toisenlaisen.
    Mun silmis toisen naisen, samanlaisen ku toisten naiset. Perus pinta-stadilainen ei oo mulle oikeenlainen.
    Enkä pysty siihenkään, et oon yöllä pystyssä viideltä. Ylivireen, hyvin kireen, taas löytyy yks syy riidellä.
    Vääntö päällä, soutaa huopaa, Matti ja Mervi, illan kysymys lentääkö kaulin vai kattila ensin?

    Mikä siinä on, että sun piti mennä muuttumaan toisenlaiseks? Mikä siinä on?
    En tiedä kuka muuttui, tää ei oo sitä mistä rauhan saan. Sotkin unelman ja painajaisen, siks mä laulan taas.
    Heyo, meidän aika käy vähiin, se on kohtaloo. Sekotin mä taas unelman ja painajaisen, pinnan alta löysin toisenlaisen ihmisen. Woo-oo-oo, ihmisen, jee-ee-ee, ihmisen, woo-oo-oo, jeei-jee

    Unelma vai painajainen? Totta vai pelkkää harhaa? Tienviittoi helvettiin, hei nyt mennään harhaan.
    Mut jotain tästä tarinasta oppii, siirsin sulta saadut nallet mun fanilahjaboksiin.

    Mikä siinä on, että sun piti mennä muuttumaan toisenlaiseks? Mikä siinä on?
    Kun hyvä nainen menee pilalle, se on pilalla aina. Kaikkee mitä on tehty, ei vaan voi villalla painaa.
    Heyo, meidän aika käy vähiin, se on kohtaloo. Sekotin mä taas unelman ja painajaisen, pinnan alta löysin toisenlaisen ihmisen. Woo-oo-oo, ihmisen, jee-ee-ee, ihmisen, woo-oo-oo, jeei-jee
     
  2. valoilmie said:

    Default

    Hello, sorry it took a while againn~

    Mikä siinä on?
    //What's with it?

    Heyo, meidän aika käy vähiin, se on kohtaloo.
    //Heyo, our time is running out, it's destiny.
    Sekotin mä taas unelman ja painajaisen,
    //I mixed up dream and nightmare again,
    pinnan alta löysin toisenlaisen ihmisen.
    //Under the surface I found a different human.
    Woo-oo-oo, ihmisen, jee-ee-ee, ihmisen,
    //Woo-oo-oo, human, jee-ee-ee, human,
    woo-oo-oo, jeei-jee
    //woo-oo-oo, jeei-jee
    Mikä siinä on?
    //What's with it?

    Mikä siin on, et löydän itseni draaman keskeltä.
    //What's with that, that I found myself in the middle of drama.
    Taas unelmat särkyy, kaikki menee paskaks hetkessä.
    //Again the dreams are broken, all goes to s*** in a second.
    Isken nyrkin seinäst läpi, demonit ne ei täält hävii. Mä nään punast ja se taitaa olla veri meikän käsis.
    //I hit my fist though a wall, demons won't disappear. I see red and that's probably the blood in my hands
    Palataan alkuun, sä koitit ottaa kii, mä juoksin taas tahallaan karkuun.
    //Let's go back to the beginning, you tried to catch, I run away on purpose
    Pusuhippaleikeissä skidinä sama kaava, jalat käy niin nopee ettei mua ikinä palaa saada.
    //Same pattern like in the kiss-tag-games when we were kids, I run so fast they will never get me.
    Jostain syystä hidastin, sait pidettyä kiinni, pitkäst aikaa hetken paikallaan, ihmeen hyvä fiilis.
    //For some reason I slowed down, you got to hold me, haven't stood still for a while, very good feeling.
    Voisko olla totta, et mulleko joku sopiva vai? Mulla sun sydän, sulla mun kotiavain.
    //Could it be true, that there's someone suitable for me? I have your heart, you have key to my home.

    Mikä siinä on, että sun piti mennä muuttumaan toisenlaiseks? Mikä siinä on?
    //What is it, that you had to change to a different person? What's with it?
    En tiedä kuka muuttui, tää ei oo sitä mistä rauhan saan. Sotkin unelman ja painajaisen, siks mä laulan taas.
    //I don't know who changed, this is not where you get peace. I messed a dream and a nightmare, that's why I sing again.
    Heyo, meidän aika käy vähiin, se on kohtaloo. Sekotin mä taas unelman ja painajaisen, pinnan alta löysin toisenlaisen ihmisen.
    //Heyo, our time is running out, it's destiny. I mixed up a dream and a nightmare again, Under the surface I found a different human.
    Woo-oo-oo, ihmisen, jee-ee-ee, ihmisen, woo-oo-oo, jeei-jee
    //Woo-oo-oo, human, jee-ee-ee, human, woo-oo-oo, jeei-jee
    Alkuhuuma: ruusunpunaset linssit, pinkit sangat. Tai silmist vamma, sokeus ei pitkälle vissiin kanna.
    //First flush: rose colored lenses, pink ear pieces. Or damaged eyes, blindness doesn't help much I guess
    Jotenki se kävi, näin sun todelliset värit, ja järki koko yhdesolemisest hävis.
    //Somehow it happened, I saw you true colors, and the sense of being together was gone
    Rilluttelu, toiset naiset, halusin vaihtaa pois sen kaiken. Mut yks keskustelu teki susta toisenlaisen.
    //Drinking, other women, I wanted to change away all that. But one conversation made you different.
    Mun silmis toisen naisen, samanlaisen ku toisten naiset. Perus pinta-stadilainen ei oo mulle oikeenlainen.
    //another women in my eyes, same like the others. Basic superficial from the city is not right for me
    Enkä pysty siihenkään, et oon yöllä pystyssä viideltä. Ylivireen, hyvin kireen, taas löytyy yks syy riidellä.
    //And can't even do that, that I would be up till five. Hyperactive, very tense, again we have one more reason to argue.
    Vääntö päällä, soutaa huopaa, Matti ja Mervi, illan kysymys lentääkö kaulin vai kattila ensin?
    //Struggling, back and forth, Matti and Mervi, last question of the night is if the rolling pin or kettle flies first? *

    Mikä siinä on, että sun piti mennä muuttumaan toisenlaiseks? Mikä siinä on?
    //What is it, that you had to change to a different person? What's with it?
    En tiedä kuka muuttui, tää ei oo sitä mistä rauhan saan. Sotkin unelman ja painajaisen, siks mä laulan taas.
    //I don't know who changed, this is not where you get peace. I messed a dream and a nightmare, that's why I sing again.
    Heyo, meidän aika käy vähiin, se on kohtaloo. Sekotin mä taas unelman ja painajaisen, pinnan alta löysin toisenlaisen ihmisen.
    //Heyo, our time is running out, it's destiny. I mixed up a dream and a nightmare again, Under the surface I found a different human.
    Woo-oo-oo, ihmisen, jee-ee-ee, ihmisen, woo-oo-oo, jeei-jee
    //Woo-oo-oo, human, jee-ee-ee, human, woo-oo-oo, jeei-jee

    Unelma vai painajainen? Totta vai pelkkää harhaa? Tienviittoi helvettiin, hei nyt mennään harhaan.
    //Dream or a nightmare? True or just illusion? Signs to hell, hey now we're going off the road.
    Mut jotain tästä tarinasta oppii, siirsin sulta saadut nallet mun fanilahjaboksiin.
    //But something you'll learn from this story, I put the teddies I got from you to the fan gift box.

    Mikä siinä on, että sun piti mennä muuttumaan toisenlaiseks? Mikä siinä on?
    //What's with that, that you suddenly had to change? What's with it?
    Kun hyvä nainen menee pilalle, se on pilalla aina. Kaikkee mitä on tehty, ei vaan voi villalla painaa.
    //When a good woman is ruined, it stays ruin. Everything bad we have done, can't be just forgotten.
    Heyo, meidän aika käy vähiin, se on kohtaloo. Sekotin mä taas unelman ja painajaisen, pinnan alta löysin toisenlaisen ihmisen.
    //Heyo, our time is running out, it's destiny. I mixed up a dream and a nightmare again, Under the surface I found a different human.
    Woo-oo-oo, ihmisen, jee-ee-ee, ihmisen, woo-oo-oo, jeei-jee
    //Woo-oo-oo, human, jee-ee-ee, human, woo-oo-oo, jeei-jee

    *= refers to Matti and Mervi Nykänen. Matti Nykänen is famous finnish ex-ski jumper, who nowadays have mostly beaten up his wife or something... Actually his going to jail soon again lol.
     
  3. xECKSx58 said:

    Default

    It was worth the wait, no worries!

    Thanks!