Could someone please translate into english?

Thread: Could someone please translate into english?

Tags: None
  1. joojoo said:

    Default Could someone please translate into english?

    Can someone please translate this into english? its part of a song but im not sure what the song is called.....

    "Hal ared fiha min el bashar ajnass , fi bashar nass w fi bashar mish nass , fi nass dom jbinha 3ali w fi nass lazim bil adam tendass . Hal ared fiha min el bashar ajnass , w fi bashar nass w fi bashar mish nass. Fi nass faw2 el khayl khiyali w fi nass law sehret ma3 el wali , 3endoun 3a2el bil jawhari byen2ass … hawdi el bashar , hawdi el bashar 3endoun alef 7ali , lik fi bashar nass w fi bashar mish nass"


    Thnx heaps!
     
  2. Maviii's Avatar

    Maviii said:

    Default

    "Hal ared fiha min el bashar ajnass , fi bashar nass w fi bashar mish nass , fi nass dom jbinha 3ali w fi nass lazim bil adam tendass . Hal ared fiha min el bashar ajnass , w fi bashar nass w fi bashar mish nass. Fi nass faw2 el khayl khiyali w fi nass law sehret ma3 el wali , 3endoun 3a2el bil jawhari byen2ass … hawdi el bashar , hawdi el bashar 3endoun alef 7ali , lik fi bashar nass w fi bashar mish nass"
    This earth has human from all types , some human are people and some are not , some people foreheads are high and some people should be stepped above with feet.
    This earth has human from many types , some human are people and some are not.some people are above imagination and some are if they stay awake having fun with the master , the have brains that equal with jewels ..those people , those people are humans , those people have a thousand conditions , there is human and there is people who are not humans