Translate conversation please

Thread: Translate conversation please

Tags: None
  1. terrywong said:

Default Translate conversation please

Aderfoula mou!!!Kala eimai!!!Mia xara ton ksefortwthika kai twra tha bgainw wksw mia xara me tis files mou!!!Nai, i marka cathkidston einai polu kali,very popular,yparxoun magazia stin agglia, skotia, kina, japan kai tha anoiksoun kai 2 stin madriti kai palma(mallorca).I team einai polu kali kai i manager mas polu filiki kai funny!tha ferw pragmatakia otan erthw!Teleia ta nea sou!keep in touch with your new friends!Exoume 2 giapwnezes sto magazi kai einai polu kales mou files!Na ntunesai kala koupkoubini kai na trws frouta!!!
    Filakia crazy girl!!!

Aderfoula mou!!!!!!!ti kaneis?egw hrtha sthn flwrina...exei ligaki kruo..den sou eipa kala ta nea ths sofias...ekana parea me enan koreath..gnwrisa 3 amerikanides...ti egine me ton Phil?kati mou eipe h mama.. to magazi pou douleueis einai kalo?paw na ksentuthw twra...kai na ksaplwsw..filakia polla kourkoubinaki mou..perimenw nea sou..na prosexeis..anupomonw na se dw ton dekemvrio..!!!!kisses

2. safe1 said:

Quote Originally Posted by terrywong View Post
    Aderfoula mou!!!Kala eimai!!!Mia xara ton ksefortwthika kai twra tha bgainw wksw mia xara me tis files mou!!!Nai, i marka cathkidston einai polu kali,very popular,yparxoun magazia stin agglia, skotia, kina, japan kai tha anoiksoun kai 2 stin madriti kai palma(mallorca).I team einai polu kali kai i manager mas polu filiki kai funny!tha ferw pragmatakia otan erthw!Teleia ta nea sou!keep in touch with your new friends!Exoume 2 giapwnezes sto magazi kai einai polu kales mou files!Na ntunesai kala koupkoubini kai na trws frouta!!!
    Filakia crazy girl!!!

Aderfoula mou!!!!!!!ti kaneis?egw hrtha sthn flwrina...exei ligaki kruo..den sou eipa kala ta nea ths sofias...ekana parea me enan koreath..gnwrisa 3 amerikanides...ti egine me ton Phil?kati mou eipe h mama.. to magazi pou douleueis einai kalo?paw na ksentuthw twra...kai na ksaplwsw..filakia polla kourkoubinaki mou..perimenw nea sou..na prosexeis..anupomonw na se dw ton dekemvrio..!!!!kisses
    She says: "if you don't speak Greek you are in trouble..."
    The most charming creatures on this earth. The only women who can show what they feel and, they do feel.
    Stunning feeling...to just meet them.

Seireina said:

My sister!!! I'm good!!! I got rid of him and now I'll be going out with my friends just fine!!! Yes, the cathkidston is a very good brand, very popular, there are shops in England, Scotland, China, Japan and they'll open another 2 in Madrid and Palma (Malliorca). The team is very good and our manager is very friendly and funny! I'll bring stuff when I come! Your news is great! Keep in touch with your new friends! We have two japanese girls at the shop and they are very good friends of mine! Dress well koupkoubini and eat fruit!!! Kissed crazy girl!!!

My sister!!!!!! How are you? I've come to Florina... it's a little cold.. I didn't tell you Sophia's news well... I was hanging out with a korean guy.. I met 3 american girls... What happened with Phil? Mom told me something.. Is the shop you're working in good? I'm going to undress now... and lie down... Lots of kisses my kourkoubinaki.. I expect your news.. Take care.. Can't wait to see you in December..!!! Kisses