Petri Nygård - Paska Maailma (Finnish->Swedish)

Thread: Petri Nygård - Paska Maailma (Finnish->Swedish)

Tags: None
  1. pnielsen said:

    Default Petri Nygård - Paska Maailma (Finnish->Swedish)

    PASKA MAAILMA
    SKITVÄRLD

    Oon vittuuntunu ja kyllästyny. Olen vittuuntunu ja kyllästyny.
    Jag är förbannad och jag har fått nog. Jag är förbannad och jag har fått nog.
    Ei oo helppoo, elämä on työlästä. Laskut tulee ajallaan, mut maksan myöhässä.
    Det är inte lätt, livet är arbetsamt. Räkningarna kommer i tid, men jag betalar försent.
    Ei riitä tili tuli, tili meni. Korvaako kela? Pikavippikierre, kuka kuittaa velat?
    Det räcker inte, lönen kom, lönen for. Ersätter FPA? Snabblåncirkel, vem kvitterar skulderna?
    Pitkäaikaistyötön, teen varmaan enkat. Tuntuu ku muijallaki ois kokoajan menkat.
    Långtidsarbetslös, jag gör säkert rekord. Känns också som om kärringen hela tiden sku ha mens.
    Mene sinä vittuun, jätä mut rauhaan. Mua ahdistaaa!
    Dra du åt helvete, låt mej va ifred. Jag är irriterad!
    Mene sinä vittuun. Mikä ei tapa, se vahvistaaa!
    Dra du åt helvete. Det som inte dödar, det stärker!
    Verokarhu ahne, palkanmaksaja saita. Tuntuu, että elän pelkkää maanantaita.
    Skattebjörn girig, lönebetalare snål. Det känns som om varje dag i mitt liv är en måndag.
    Eletään velas kii, koita relaa siin. Mut se on kai elämää, c'est la vie.
    Vi är fast i vår skuld, försök leva med det. Men så är väl livet, c'est la vie.

    Tää on paska maailma, mitä oikeen luulet? Huudan haista vittu, haluun että kuulet.
    Detta är en skitvärld, vad tror du riktigt? Jag ropar dra åt helvete, jag vill att du ska höra.
    Näytän keskisormee, mä näytän keskisormee.
    Jag visar långfingret, jag visar långfingret.
    Tää on paska maailma, mitä oikeen luulet? Huudan haista vittu, haluun että kuulet.
    Detta är en skitvärld, vad tror du riktigt? Jag ropar dra åt helvete, jag vill att du ska höra.
    Näytän keskisormee, mä näytän keskisormee.
    Jag visar långfingret, jag visar långfingret.

    Naapuri vittuilee, olevinaan tärkee. Hampaita vihloo, selkääkin särkee.
    Grannen jäklas, tror han är viktig. Ilande värk i tänderna, ryggen värker också.
    Järjetön soija närästää, jano. Kiristetään, vähennetään, loput irtisanoo.
    Galen soja ger halsbränna, törst. Man drar åt, man drar in, resten blir uppsagda.
    Vittu mitä paskaa, mun on pakko älähtää! Vittu mitä paskaa, mun pää kohta räjähtää!
    Fan vilket skit, jag måste ropa! Fan vilket skit, mitt huvud exploderar snart!
    Kaikki mitä rakastat, on lihottavaa, moraalitonta tai laitonta.
    Allting du tycker om är fetmande, omoraliskt eller olagligt.
    Alkoholi ei ratkaise ongelmia, mutta eipä kyllä vittu maitokaan.
    Alkohol löser inga problem, men fittan inte gör mjölk det heller.
    Kukaan ei vastaa, mulla on paljon kysymyksiä. Leuka rintaan, ja kohti uusia petymyksiä.
    Ingen svarar, jag har en massa frågor. Hakan till bröstet och mot nya besvikelser.
    Mielessä kirosana, tavuja perkele. Tuntuu että mistään ei saa apuja perkele.
    Jag tänker på ett svärord, stavelser satan. Det känns som om man inte får hjälp nånstans satan.
    Elämä ei luista, vittu havuja perkele. Elämä ei luista, vittu havuja perkele!
    Livet glider inte, helvete granris (i spåret) satan. Livet glider inte, helvete granris (i spåret) satan!

    Tää on paska maailma, mitä oikeen luulet? Huudan haista vittu, haluun että kuulet.
    Detta är en skitvärld, vad tror du riktigt? Jag ropar dra åt helvete, jag vill att du ska höra.
    Näytän keskisormee, mä näytän keskisormee.
    Jag visar långfingret, jag visar långfingret.
    Tää on paska maailma, mitä oikeen luulet? Huudan haista vittu, haluun että kuulet.
    Detta är en skitvärld, vad tror du riktigt? Jag ropar dra åt helvete, jag vill att du ska höra.
    Näytän keskisormee, mä näytän keskisormee.
    Jag visar långfingret, jag visar långfingret.

    Migreeni, kivi hiertää monossa. Vitun mummotkin ne etuilee jonossa.
    Migrän, en sten skaver i pjäxan. Gamla satans tanter smiter också före i kön.
    Kaupan maistiaisissa kävin syömässä. Bussi etuajassa, vitun juna myöhässä.
    Jag var och åt vid affärens smakprovsevenemang. Bussen är tidig, helvetes tåget är sent.
    Auto ei käynnisty, hä, akku loppu. Yritin soittaa apuu, vittu akku loppu!
    Bilen startar inte, va, ackun tom. Jag försöker ringa efter hjälp, satan ackun är tom!
    Pitää olla hullu ettei sekoo. Kyllä se siitä vielä vituiks menee, lyödäänkö vetoo?
    Man måste vara galen för att inte tappa förståndet. Nå nog går det åt helvete ännu, ska vi slå vad?
    Mene sinä vittuun, jätä mut rauhaan. Mua ahdistaaa!
    Dra du åt helvete, låt mej va ifred. Jag är irriterad!
    Mene sinä vittuun. Mikä ei tapa, se vahvistaaa!
    Dra du åt helvete. Det som inte dödar, det stärker!
    Elän siivellä, tää ei oo mun tontti. Vuokra nousee, edessä putkiremontti.
    Jag lever på vingar, detta är inte min tomt. Hyran stiger, rörrenovering på kommande.
    Voi perkele, anna mun kestää kaikki! Noh, noh, eniten vituttaa kaikki!
    Å fan, låt mej orka med allt! Nå, nå, mest fittas allt!

    Tää on paska maailma, mitä oikeen luulet? Huudan haista vittu, haluun että kuulet.
    Detta är en skitvärld, vad tror du riktigt? Jag ropar dra åt helvete, jag vill att du ska höra.
    Näytän keskisormee, mä näytän keskisormee.
    Jag visar långfingret, jag visar långfingret.
    Tää on paska maailma, mitä oikeen luulet? Huudan haista vittu, haluun että kuulet.
    Detta är en skitvärld, vad tror du riktigt? Jag ropar dra åt helvete, jag vill att du ska höra.
    Näytän keskisormee, mä näytän keskisormee.
    Jag visar långfingret, jag visar långfingret.
    Last edited by pnielsen; 04-24-2013 at 11:58 AM. Reason: Korrigerade barr=>granris