Le sourire - Emmanuel Moire

Thread: Le sourire - Emmanuel Moire

Tags: None
  1. ILoveLove said:

    Cool Le sourire - Emmanuel Moire

    Can somebody around help me to translate this to english or spanish? you'd make me really really happy Thanks a lot in advance!

    -

    On a toujours le droit, de douter, décevoir, ceux qui sont restés et baisser les bras qu’on levait 100 fois, longtemps même, mais

    On a toujours le droit, de pleurer, certains soirs, tenu au secret, quand la vie n’est pas, ce qu’on rêvait là, longtemps même, avant même, de voir


    Je donne un sourire sans savoir ou ça le mène s’il peut consoler pour qu’il me revienne
    Je donne un sourire et soudain on a le même, le temps d’essayer, tout vaut la peine

    On a toujours le droit de tomber, de s’asseoir, sans se relever, de se dire pourquoi encore un combat, longtemps même, avant même d’y croire, d’y croire


    Je donne un sourire sans savoir ou ça le mène s’il peut consoler pour qu’il me revienne
    Je donne un sourire et soudain on a le même, le temps d’essayer, tout vaut la peine

    Donner un sourire et la terre devient l’Eden, l’Eden


    Je donne un sourire sans savoir ou ça le mène, s’il peut consoler pour qu’il me revienne
    Je donne un sourire et soudain on a le même, le temps d’essayer, tout sourire, la Terre devient l’Eden
     
  2. maxsimn's Avatar

    maxsimn said:

    Default

    We always have the right to suspect/doubt,to disappoint,those who have bent down the hand that we`ve picked up 100 times , a long time but,

    We always have the right to cry, certain nights, hiding the secret, when the life isnt what have dreamed about, long time before to see


    I give a smile,but I dont know where it`ll go , if it can console,and than be back to me
    I give a smile but suddenly we`ve the same, the time to try, everything is pain

    We always have the right to fall, to sit down, without standing up, to ask our-self why another combat, even longtime, before believe in this, to believe in it


    I give a smile,but I dont know where it`ll go , if it can console,and than be back to me
    I give a smile but suddenly we`ve the same, the time to try, everything is pain

    Give a smile & the world will become a Edem***


    I give a smile,but I dont know where it`ll go, s’il peut consoler pour qu’il me revienne
    I give a smile but suddenly we`ve the same, the time to try, to smile until we make the Earth Edem



    ***Edem - is the paradise garden where Adam & Eva lived I dont know the word in English

    I`m late for school so I gatta go byee
     
  3. ILoveLove said:

    Default

    Thank you SO SO much!!