please help in bulgarian

Thread: please help in bulgarian

Tags: None
  1. lucia9 said:

Smile please help in bulgarian

zdr!! please could any of you help me to translate this in bulgarian?? (if possible latin and cyrilic characters) it's important...

"i want you to know that since i met you i am the happiest person ever, i could spend a hole life with you without getting tired...after all the things that happened to me this year i couldn't imagine that someone like you would appear...please, never be distrustful to me because i love you. i just wanted you to know that i will fight with everything that could come to be with you, and also that i believe in you and you will see your dream become true, i know it"

thank you very much!!

Stela said:

Iskam da znaesh, che otkakto te sreshtnah sam nai - shtastliviqt chovek na sveta, moga da spodelq celiq si jivot s teb bez da se otegcha... Sled vsichki neshta, koito mi se sluchiha tazi godina, ne bih mogal da si predstavia, che niakoi kato teb se bi se poiavil... molia te, ne badi nedoverchiv/a/, zashtoto te obicham. Iskam samo da znaesh, che shte se boria s vseki koito iska da e s teb i che viarvam v teb i shte vidish, che mechtite ti shte stanat realnost. Znam go.

Искам да знаеш, че откакто те срещнах съм най - щастливият човек на света, мога да споделя целия си живот с теб, без да се отегча... След всички неща, които ми се случиха тази година, не бих могъл да си представя, че някой като теб би се появил... моля те, не бъди недоверчив/а/*, защото те обичам. Искам само да знаеш, че ще се боря с всеки, който иска да е с теб и че вярвам в теб и ще видиш, че мечтите ти ще станат реалност. Знам го.

*I don't know if the person you write to is a girl or a boy. If it's a girl you should write it with the letter "a", if not - then "a" is useless.

I hope I helped you. Good luck !

3. lucia9 said:

he is a boy, and yes you helped me a lot!!! i am very happy with the transaltion thank you!!! if i can help you someday, dont doubt that i will be here!! kisses!!!

Stela said:

lucia9 i'm sorry. If you're a girl then this is the right text. I hope it's not late .

Iskam da znaesh, che otkakto te sreshtnah sam nai - shtastliviqt chovek na sveta, moga da spodelq celiq si jivot s teb bez da se otegcha... Sled vsichki neshta, koito mi se sluchiha tazi godina, ne bih mogla* da si predstavia, che niakoi kato teb bi se poiavil... molia te, ne badi nedoverchiv*, zashtoto te obicham. Iskam samo da znaesh, che shte se boria s vseki koito iska da e s teb i che viarvam v teb i shte vidish, che mechtite ti shte stanat realnost. Znam go.

Искам да знаеш, че откакто те срещнах съм най - щастливият човек на света, мога да споделя целия си живот с теб, без да се отегча... След всички неща, които ми се случиха тази година, не бих могла* да си представя, че някой като теб би се появил... моля те, не бъди недоверчив*, защото те обичам. Искам само да знаеш, че ще се боря с всеки, който иска да е с теб и че вярвам в теб и ще видиш, че мечтите ти ще станат реалност. Знам го.

*This is the right spelling

5. lucia9 said:

hahaha ok! it doesnt matter i hadn't sent it yet! so, thank you again for the translation stela!! from which part of bulgaria are you? sofia, varna...?

Stela said:

Varna - the best town in Bulgaria not only for the sea