this song really means a lot to me... just wanted to translate

Ama Babacığım - But, Daddy...

bir bakarsın oyuncağın kırılmış - suddenly you look and see that your toy is broken
arkadaşın sana küsmüş darılmış - your friend is angry with you, is offended
kavga etmiş kaşın gözün yarılmış - you fight and your eyes, eyebrows are chapped
yaşlı gözlerle bana gelip sakın üzülme yavrum - dont feel sorry coming to me with wet eyes, my child
böyle büyür insanlar ağlamak çare değil - this is how people grow up, crying is not a solution
zaman değirmenini durdurmak kolay değil - its not easy to stop the "mill of the time"

sendeki sen sana soru sorunca - when the you in you asks you a question
bir masalda kurt kuzuyu kapınca - when the wolf hunts the sheep in a story
uçan balon ellerinden kaçınca - when a baloon flies from your hand
yaşlı gözlerle bana gelip sakın üzülme yavrum - dont feel sorry coming to me with wet eyes, my child
böyle büyür insanlar ağlamak çare değil - this is how people grow up, crying is not a solution
zaman değirmenini durdurmak kolay değil - its not easy to stop the "mill of the time"

oyunlarda mızıkçılık olunca - when there is cheating on games
terli terli soğuk suyu içince - when u drink the cold water when u r sweaty
hastalanıp yataklara düşünce - when u get sick and lying on the bed

yaşadığın, gördüklerin dışında - other than the things u ve lived, seen
mutluluğu kuytularda bulunca - when u find happiness in hidden places
oysa herkes başka başka olunca - but when everyone is different