Mode XL

Thread: Mode XL

Tags: None

Truckai said:

Default Mode XL

Would somebody be so kind to translate one of the songs of Mode XL? I know they are really off-colour sometimes, i mean the lot of nasty words, but they're cool in my humble opinion, anyway... Thanks in advance!

Mode XL - Hadi Siktir

Gözünü kırpma vur sana da yapsa kur. attırsada tur,dur diyene kadar vur. savrulan her kan damlası havada kurur yolunu bulur dumur olansa sen, vuransa ben, donarsa ellerim tetikte hevesler. keselerin ağzında düğümlenir nefesler hangi sesler annelerin ninnisi kadar güzek gelebilir. gözbebekleri sel olur gözyaşları gelir işte o anda hedefindeki bedenler delinir bedeli ağırdır ama kolay ödenir bunca zaman kimin yaşama hevesi körelir ta ki tüm ölü bedenler dirilir senin burdan bana aşık olmadan siktir olup gitmen gerekir. hadi siktirr.

ÇOK AŞIĞIM İNANMIYORLAR.(YALAN!!)
    YALAN DE YETER BANA. .(YETMEZ!!)
    BİR SEVDA SÖZÜ FISILDA(SİKTİR!!!)
    HAZIRIM İNANMAYA…(HADİ SİKTİR!!!)

En büyük sevda sözü siktiri çekmektir ne zaman denk gelir şans,kaç seansla ekselans olunur? hangi tarzsa adam olunur? her kafa buna yorulur. sorulan soruları bilemezsin. sokakta gördüğümü göremezsin rüyanda çözemessin içine düştüğün kördüğümü ağlarla örüleni geçemezsin seçemezsin uzaktan bu sıfatı atılan her zarfı açtın okudun kartın arkasında saklı kaltağın adresi şu anda bu meyvelerin değil mevsimi nefsini tutamazsan görürsün dünyanın tersini duyduğun serseri serbest stili siktir!!!

ÇOK AŞIĞIM İNANMIYORLAR.(inanma yalan!!!)
    YALAN DE YETER BANA. .(YETMEZ ulan!!)
    BİR SEVDA SÖZÜ FISILDA(SİKTİR git lan!!!)
    HAZIRIM İNANMAYA…(HADİ SİKTİR!!!)
    ÇOK AŞIĞIM İNANMIYORLAR.(YALAN ULAN YALAN!!!)
    YALAN DE YETER BANA. .(YETMEZ!!)
    BİR SEVDA SÖZÜ FISILDA(KALTAK!!!)
    HAZIRIM İNANMAYA…

kibele said:

Mode XL - Hadi Siktir- f*** off

Gözünü kırpma vur sana da yapsa kur. shoot her without hasitaion if she flirts with you
    attırsada tur,dur diyene kadar vur. even if she makes you take a stroll, shoot her till she says 'stop'.
    savrulan her kan damlası havada kurur yolunu bulur every single drop of blood dispersing in the air dries up, finds its way
    dumur olansa sen, vuransa ben, donarsa ellerim tetikte hevesler. you are the one who is shocked, i am the shooter, if my hands freezes on the triger, the ambitions
    keselerin ağzında düğümlenir nefesler the breathes are knotted at the opening of the bag
    hangi sesler annelerin ninnisi kadar güzek gelebilir. which voices can come beautiful to your ear as much as moms' lullaby
    gözbebekleri sel olur gözyaşları gelir - the irises becomes flood, the tears appear
    işte o anda hedefindeki bedenler delinir just at that moment the bodies at the target are worn through
    bedeli ağırdır ama kolay ödenir the price is heavy but it is paid easily
    bunca zaman kimin yaşama hevesi körelir all this time whose joy of life is consumed?
    ta ki tüm ölü bedenler dirilir till all the dead bodies resurrect
    senin burdan bana aşık olmadan siktir olup gitmen gerekir. you have to get the hell out of here before you fall in love with me
    hadi siktirr. **** off

ÇOK AŞIĞIM İNANMIYORLAR.(YALAN!!) i am so in love, they don't believe (a lie)
    YALAN DE YETER BANA. .(YETMEZ!!) tell me it's a lie, that's enough for me (not enough)
    BİR SEVDA SÖZÜ FISILDA(SİKTİR!!!) tell me a love word (**** off)
    HAZIRIM İNANMAYA…(HADİ SİKTİR!!!) i am ready to believe (**** off)

En büyük sevda sözü siktiri çekmektir the greatest love word is to tell someone **** off
    ne zaman denk gelir şans,when does the chance coincidice?
    kaç seansla ekselans olunur? how many sesiions makes you an excellancy
    hangi tarzsa adam olunur? if which style makes you a man
    her kafa buna yorulur. every single brain is bbeaten by that
    sorulan soruları bilemezsin. you can't know the questions that has been asked
    sokakta gördüğümü göremezsin you can't see the thing i see in the street rüyanda çözemessin you can't solve it in your dream içine düştüğün kördüğümü ağlarla örüleni geçemezsin you can't pass through the knot you fell in, the web that was made
    seçemezsin you can't choose
    uzaktan bu sıfatı from a distance this adjective
    atılan her zarfı açtın okudun and every single envelope that has been thrown, you opened and read
    kartın arkasında saklı kaltağın adresi the adress of the bithch is hidden at the backside of the card
    şu anda bu meyvelerin değil mevsimi right now it's not the season of these fruit
    nefsini tutamazsan görürsün dünyanın tersini if you can't hold your breat, you see the opposite of this world
    duyduğun serseri serbest stili siktir!!! what you hear is the swagman's free style **** off
    ÇOK AŞIĞIM İNANMIYORLAR.(inanma yalan!!!) i am so in love, they won't believe (a lie)
    YALAN DE YETER BANA. .(YETMEZ ulan!!) it's enough for me if you say it's enough ( not enough bub!)
    BİR SEVDA SÖZÜ FISILDA(SİKTİR git lan!!!) whisper a love word for me (**** off bub)
    HAZIRIM İNANMAYA…(HADİ SİKTİR!!!) i am ready to believe (**** off)
    ÇOK AŞIĞIM İNANMIYORLAR.(YALAN ULAN YALAN!!!) they don't believe me i am so in love (a lie bub a lie)
    YALAN DE YETER BANA. .(YETMEZ!!) it's enough for me if you say it's enough ( not enough !)

BİR SEVDA SÖZÜ FISILDA(KALTAK!!!) whisper a love word for me ( b****!)
    HAZIRIM İNANMAYA…i am ready to believe
    Endless Climb
    I am blind
    Why can't I hear?
    Color blind
    Speaking a phrase
    Instantly grown
    I am blind
    Waiting in line