Translation help please!!!

Thread: Translation help please!!!

Tags: None

Giftaki said:

Default Translation help please!!!

Yassas, hriazome ligo voithia me to text kato. Fovame oti ellinika mou den ine toso kala na to po akrivos idio, ke den thelo na hasi noima. Evharisto...

I went to the sea, to cry the pain away, did you see my tears in the ocean?
    I climbed on the top of the mountain and screamed how much I love you, did you hear me?
    I kiss your lips and caress your body every night, can you feel it?
    I am lost in this big empty space that stayed behind you, I miss you so much, the world has lost all the colors and all the warmth. My heart is broken. I think of you constantly, even though I said will not, even though I know I should not. I cant. I love you!

Evharisto poli.

laly_cris said:

Πήγα στη θάλασσα, να φωνάξει τον πόνο μακριά, είδες δάκρυα μου στον ωκεανό?
    Ανέβηκα στην κορυφή του βουνού και φώναζαν πόσο σ 'αγαπώ, έκανε μ' ακούς?
    Φιλώ τα χείλια σας και χάδι σώμα σας κάθε βράδυ, να το νιώθεις?
    Έχω χάσει σε αυτό το μεγάλο κενό χώρο που έμεινε πίσω σας, μου λείπεις τόσο πολύ, ο κόσμος έχει χάσει όλα τα χρώματα και όλα τα ζεστασιά. Η καρδιά μου είναι σπασμένα. Σε σκέφτομαι συνεχώς, αν και εγώ δεν θα πει, αν και ξέρω ότι δεν θα έπρεπε. Λοξοτομώ. Σε αγαπώ!

maria_gr said:

I went to the sea, to cry the pain away, did you see my tears in the ocean?
    Πήγα στη θάλασσα να κλάψω, είδες τα δάκρυα μου στον ωκεανό;
    I climbed on the top of the mountain and screamed how much I love you, did you hear me?
    Σκαρφάλωσα στην κορυφή του βουνού και φώναξα πόσο πολύ σ' αγαπώ, με άκουσες;
    I kiss your lips and caress your body every night, can you feel it?
    Φιλώ τα χείλη σου και χαϊδεύω το κορμί σου κάθε βράδυ, το νιώθεις;
    I am lost in this big empty space that stayed behind you, I miss you so much, the world has lost all the colors and all the warmth.
    Χάνομαι σ' αυτό το μεγάλο κενό που άφησες πίσω σου (όταν έφυγες), μου λείπεις τόσο πολύ, ο κόσμος έχει χάσει όλο το χρώμα και τη ζεστασιά του.
    My heart is broken. I think of you constantly, even though I said will not, even though I know I should not. I cant. I love you!
    Ράγισε η καρδιά μου. Σε σκέφτομαι συνέχεια, αν και είπα ότι δε θα το κάνω, αν και ξέρω ότι δεν πρέπει. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, σ' αγαπώ!
    Άνθρωποι τύχης είδωλον επλάσαντο, πρόφασιν ιδίης αβουλίης.

~Δημόκριτος~