Majid KharatHa - Farda

Thread: Majid KharatHa - Farda

Tags: None
  1. Tako Tanha said:

Unhappy Majid KharatHa - Farda

plz i need the translation of this lyrics

Khoda vasiate mano gosh bede namamo bekhon

shayad dige man nabasham movazebe eshgham bemon.

Misporamesh behet miram tamome taropodamo yevaght nayad beranjonish kesel koni vojodamo . khoda yevaght kasi nayad bede separ be salesh,

kasi nayad to zendegish beshine zire sayasho behesh bege doosesh dare.

Kheyli bade zamonamon.

. khoda sepordamesh behet movazebe eshgham bemon..

Farda gharare mano to az hamdige joda beshim farda gharare hamdame geryeye bi seda beshim

To koochehaye bikasi nistio parse mizanam ay adama negah konin gharibe shahreton manam.. yadesh bekheyr mano to o ye ghalbe pako bi ghorob hala chi shod avaz shodi?

Delet kojast sange sabor? man toro ashegh mikonam harjor shode hata bezor..

ki mikhad farrda toro az man begire kash onam viroone she atish begire

ma bayad fardaro az donya begirim ma age az ham joda beshim mimirim. (,

ma bayad ghadre in roozaro bedonim vay age farda biad tanha mimonim (

khoda shayad in eshghi ke man migamo to nashnasi!!

nazdiktarin kasam one kheyli doosesh daram rasti yadam nare behet begam aziztarinamam one khodam mohem nist ama on, nazari tanha bemone..

bemiram vase heghheghesh gerye cheghad behesh miad vaghti ke hersesh migire mige azam badesh miad..

ama vaghti arom mishe mibine man boghzam gereft.. hamin divonebaziash az aval cheshmamo gereft..

Hala ke dige majborim ba hamdige veda konim bia be yade onroza hamdigaro doa konim yevaght didi doa gereft khoda nazasht joda beshim eyvay dare farda miad bayad das be doa beshim..

ba ghalbe paket az khoda bekha mano sabram bede hanoz narafti az pisham doorit dare zajram mide..

ki mikhad faarda toro az zman begire kash onam viroone she atish begire

azizam yadet nare donya doroze nemikham farda delet vasam besooze..

ey khoda hata age doosam nadare to mitoni nazari tanham bezare
    Last edited by afsaneh; 09-04-2012 at 02:09 AM. Reason: Thread titles should contain song and artist name.

2. Saharii said:

Default Farda=Tomorrow/by Majid Kharratha

Farda
    Tomorrow /by Majid Kharratha

Khoda vasiate mano gosh bede namamo bekhon
    O’ Lord, please listen to my last will and testament, read my letter

shayad dige man nabasham movazebe eshgham bemon.
    I might not be, so take care of my beloved.

Misporamesh behet miram tamome taropodamo yevaght nayad beranjonish kesel koni vojodamo.

I leave all my warp and woof (my beloved), I hope never comes a day that you offend her and so weary my body.

khoda yevaght kasi nayad bedozde ghalbe sadasho,
    O’ Lord never comes a person and steals her credulous heart

kasi nayad to zendegish beshine zire sayasho behesh bege doosesh dare.
    O’ Lord take care of her in order not a person come and sit beside her and tell that he loves her.

Kheyli bade zamonamon.
    Our time and era is very cruel.

. khoda sepordamesh behet movazebe eshgham bemon..
    O’ Lord I have left my love to you, look after her carefully.

Farda gharare mano to az hamdige joda beshim
    Me an you are to separate tomorrow

farda gharare hamdame geryeye bi seda beshim
    We are to become intimate to silent cry tomorrow

to koochehaye bikasi nistio parse mizanam
    In aloneness alleys I’m loitering and you are not beside me.

Ay adama negah konin gharibe shahreton manam..
    Hey people, look at me, I’m your city’s foreigner.

yadesh bekheyr mano to o ye ghalbe pako bi ghoroor ,hala chi shod avaz shodi?
    Bless our memory, me, you and a pure and humble heart, now what has happened that you are changed?

Delet kojast sange sabor? man toro ashegh mikonam harjor shode hata bezor..
    Where is your heart my good listener? I will make you fall in love with me anyway even by force.

ki mikhad farrda toro az man begire kash onam viroone she atish begire
    who wants to take you from me tomorrow? I wish he/she became ruined and ignited.

Ma bayad fardaro az donya begirim ma age az ham joda beshim mimirim. (,
    we must take eliminate from the world, if we separate, we will die.
    Ma bayad ghadre in roozaro bedonim vay age farda biad tanha mimonim (
    We must know the value of these days. if tomorrow come, we will become alone.

khoda shayad in eshghi ke man migamo to nashnasi!!
    Lord, maybe you don’t know the love that I’m saying

nazdiktarin kasam one kheyli doosesh daram rasti yadam nare behet begam aziztarinamam one khodam mohem nist ama on, nazari tanha bemone..
    She is my most intimate friend,I love her too much. Really, not to forget to tell you that she is my dearest, I’m not important, but don’t let her be alone.

bemiram vase heghheghesh gerye cheghad behesh miad .vaghti ke hersesh migire mige azam badesh miad..
    I die for her sobbing, crying suits to her. When she gets angry, she says that she hates me.

ama vaghti arom mishe mibine man boghzam gereft.. hamin divonebaziash az aval cheshmamo gereft..
    But when she calms down, she understands that I am choked with emotion. These doings of her was eye-catching for me from the first time.

Hala ke dige majborim ba hamdige veda konim bia be yade onroza hamdigaro doa konim. yevaght didi doa gereft khoda nazasht joda beshim. eyvay dare farda miad bayad das be doa beshim..
    Now that we are forced to bid farewell from each other, let’s pray for each other in the memory of those days. Maybe there will come a day that your prayers were accepted and we stay together. Alas, tomorrow is coming, we should ready for praying.

ba ghalbe paket az khoda bekha mano sabram bede .hanoz narafti az pisham doorit dare zajram mide..
    Want God from your pure heart to give me patience and tolerance. You’re still near me, you’re not gone, but your separation tortures me.

ki mikhad faarda toro az zman begire kash onam viroone she atish begire
    who wants to take you from me tomorrow? I wish he/she became ruined and ignited.

azizam yadet nare donya doroze nemikham farda delet vasam besooze..
    Darling, don’t forget that life is too short, I don’t want you to feel sorry for me tomorrow.

ey khoda hata age doosam nadare to mitoni nazari tanham bezare
    o’ Lord, even if she doesn’t love me, you can make her not leave me.
    Last edited by Saharii; 02-21-2010 at 12:35 PM.