Mohammed Fouad - Ya Nassi Rohi

Thread: Mohammed Fouad - Ya Nassi Rohi

Tags: None
  1. Dannii_M said:

Default Mohammed Fouad - Ya Nassi Rohi

Hello !! i hope you can help me. I've got the lyrics of Ya Nassi Rohi, but i want to know the translate to english please.

جرحتك حبيبى جرحتك سامحنى بعادك حبيبى فى قلبى

جرحنى قول عينيك حبايبى دايما تفتكرنى يا ناسى روحى يا

ناسى عينى امنتك حبيبى بالخير افتكرنى يا ناسى روحى يا

ناسى عينى امنتك حبيبى بالخير افتكرنى ده كفايه جرح ومر

وايامى اللى مش بتمر ده كفايه جرح ومر وايامى اللى مش

بتمر وكفايه كفايه كفايه ان انت مش جنبى قلبى بيبكى

على كل يوم فراق فى بعدك حياتى مفيهاش غير اشتياق

سبتك وانا مش عايز اسيبك وانا قلبى حزين ذنبك ايه تستنى

حبيبك وتضيع فى السنين ليه تاخدك احزانى مهى كده كده

وخدانى ليه تندم ليه تبعت وحياتى لتنسانى يا ناسى روحى

يا ناسى عينى امنتك حبيبى بالخير افتكرنى يا ناسى روحى

يا ناسى عينى امنتك حبيبى بالخير افتكرنى ده كفايه جرح

ومر وايامى اللى مش بتمر ده كفايه جرح ومر وايامى اللى

مش بتمر وكفايه كفايه كفايه ان انت مش جنبى

Thank you

2. sousou's Avatar

sousou said:

I hurt you my love and I am sorry and your absence جرحتك حبيبى جرحتك سامحنى بعادك حبيبى فى قلبى

is hurting me. Tell your eyes to always remember me you who forgot meجرحنى قول عينيك حبايبى دايما تفتكرنى يا ناسى روحى ي ا

always remember me in a good way you who forgot meناسى عينى امنتك حبيبى بالخير افتكرنى يا ناسى روحى يا

you forgot my eyes, remember me in a good way, the wound in my heart is enoughناسى عينى امنتك حبيبى بالخير افتكرنى ده كفايه جرح ومر

and my days which are not going byوايامى اللى مش بتمر ده كفايه جرح ومر وايامى اللى مش

and it is enough that you are not next to meبتمر وكفايه كفايه كفايه ان انت مش جنبى قلبى بيبكى

all is left to me is missing you everydayعلى كل يوم فراق فى بعدك حياتى مفيهاش غير اشتياق

Ileft you and I didn't want to leave you, my heart is sad why should I cause you thisسبتك وانا مش عايز اسيبك وانا قلبى حزين ذنبك ايه تستنى

i loved you and our love is lost through years, why should my sadness takes you awayحبيبك وتضيع فى السنين ليه تاخدك احزانى مهى كده كده

it is enough to take me (meaning the sadness) please do not forget meوخدانى ليه تندم ليه تبعت وحياتى لتنسانى يا ناسى روحى

(same translation as above for the following lines)يا ناسى عينى امنتك حبيبى بالخير افتكرنى يا ناسى روحى

يا ناسى عينى امنتك حبيبى بالخير افتكرنى ده كفايه جرح

ومر وايامى اللى مش بتمر ده كفايه جرح ومر وايامى اللى

مش بتمر وكفايه كفايه كفايه ان انت مش جنبى

3. Dannii_M said:

thank you so much

4. sousou's Avatar

sousou said:

you're welcome.
    I like Mohamed Foued's songs.