Please translate "Crazy Girl" - 2po2 & Flori

Thread: Please translate "Crazy Girl" - 2po2 & Flori

Tags: None

Acrylic said:

Default Please translate "Crazy Girl" - 2po2 & Flori

I searched for it but couldn't find it. Can someone please translate "Crazy Girl" for me?

Here's the video:
    YouTube - Broadcast Yourself.

And here's the lyrics without all the markings (like ë and ç) :

"crazy girl hin ne club Ja nis e kcen, djemve po ju ikin mente Te veshtrojne. kur ti vjen kur ti girl....sexyyy...

crazy girl yeah, levizjet qe i ke Kur je ne dancefloor Na ben te cmendemi ne dridhu sa me zjarrte stop bounce it poshte nalt

Ta dish se krejt djemte Per ty do benin gjithcka Ah, ah, ah, ah Aaah

K,k,k,krejt ti ngulin syte Kur ti vjen e hin ne piste Ha-ha mire ja ke nis Numer 1 je ne topliste, dije Djemte ne juri Konkurim sonte nuk ki ej Me veti ki prej njerzve t'thjesht e deri ne V.I.P.

tu pi raki, derisa mos t'metet asni lek n'xhep Jon bo kurioz po dojn me dit Sonte kujt pi bjen n'grep Levizjet djathtas. majtas kur i bon ah, ah-ah Kur bounsiratesh poshte-nalt-naaaa-alt

Nuk ka ma crazy hiq Nuk po dokesh sikur ***** Muzika doket e mire edhe se po kceni shume black-*****

Tash bonu gati po vjen Flori me 2po2 Dridhu ma ashper Let valon mire ai fustani yt blu N'tripa hi hiq pa vi N'qef je kur repin e bi Terrorizoje clubin Shtine thelle ne pagjumsi Kalle hiq pa kujdes Krejt venin shtine n'stres Hey Flori sing that song "Crazy girl" deri n'mengjes"

2. CrnaGoraaaa said:

"crazy girl hin ne club Ja nis e kcen, djemve po ju ikin mente Te veshtrojne. kur ti vjen kur ti girl....sexyyy...

Crazy girl gets into the club, starts to dance, and the guys are losing their minds. They look at you when you come.. when you girl... sexy...

crazy girl yeah, levizjet qe i ke Kur je ne dancefloor Na ben te cmendemi ne dridhu sa me zjarrte stop bounce it poshte nalt

Crazy girl yeah, the movements that you have on the dance floor makes us all go crazy. Shake as frequently, stop, bounce it, up down.

Ta dish se krejt djemte Per ty do benin gjithcka Ah, ah, ah, ah Aaah

You should know that all they guys would do anything for you.

K,k,k,krejt ti ngulin syte Kur ti vjen e hin ne piste Ha-ha mire ja ke nis Numer 1 je ne topliste, dije Djemte ne juri Konkurim sonte nuk ki ej Me veti ki prej njerzve t'thjesht e deri ne V.I.P.

Everyone stares at you when come in ?? You started off good you're number one on the top list. Know that the boys on the jury are competing tonight you don't have him with you you have tons of guys up until VIP.

tu pi raki, derisa mos t'metet asni lek n'xhep Jon bo kurioz po dojn me dit Sonte kujt pi bjen n'grep Levizjet djathtas. majtas kur i bon ah, ah-ah Kur bounsiratesh poshte-nalt-naaaa-alt

Drinking alcohol until you have no money in your pockets. They've become curious and they want to know who you're going to fall into (literally who's going to get you). Movements left, right when you do it ah ah.. When you bounce up down..up

Nuk ka ma crazy hiq Nuk po dokesh sikur ***** Muzika doket e mire edhe se po kceni shume black-*****

There's no one more crazy than you. You don't look like a *****. The music is good and you're dancing very black

Tash bonu gati po vjen Flori me 2po2 Dridhu ma ashper Let valon mire ai fustani yt blu N'tripa hi hiq pa vi N'qef je kur repin e bi Terrorizoje clubin Shtine thelle ne pagjumsi Kalle hiq pa kujdes Krejt venin shtine n'stres Hey Flori sing that song "Crazy girl" deri n'mengjes"

Now get ready because Flori with 2po2 is coming. Shake more loosely so that you your blue dress ?? Put him in deep without sleep. Blow it up without any worries. Put the whole place in stress. Hey Flori since that song "Crazy Girl" until the morning.

Acrylic said:

Thank you so much! So it's all about a girl and how she dances, funny!

4. CrnaGoraaaa said:

Haha, no problem! Yeah, I know right? Music these days... Nothing like the old stuff.

5. Labinot said:

sorry anyone know the song text of Roscoe-Chillz please