Cheek - Koukussa (feat. Jimi Pääkallo) [fin->eng]

Thread: Cheek - Koukussa (feat. Jimi Pääkallo) [fin->eng]

Tags: None
  1. lalalaro said:

    Default Cheek - Koukussa (feat. Jimi Pääkallo) [fin->eng]

    Cheek - Koukussa

    Se on sun heikko kohta, sitä ei ohjata järjellä
    ei hoitavaa lääkettä, täytyy koittaa vaan vältellä
    Se on sun heikko kohta, sitä ei ohjata järjellä
    ei hoitavaa lääkettä, täytyy koittaa vaan vältellä

    Tarviin mun annoksen, tarviin sen päivittäin et voinu arvaa että koskaan koukkuun jäisin näin
    se täyttää tyhjiön, poistattaa tarpeen, mut vaan hetkeks, et voi saada tarpeeks se on tänä päivänä monen soittajan arkee
    mun maailmaa hallitsee tää voimakas tarve, se ei oo terveellistä, ei, se ei oo tervettä, mut ilman sitä kaikki on päin persettä
    halusin irti tai tiedä siit sittenkää koska puutos tila saa mut vieläkin itkemään, ja mä oon itsekäs heikko tässä koukussani ja venaan päivän annosta niinku joulua, niin on helpompi puhua kun toimia fiksusti eroon pääseminen vaatii voimia vitusti, enkä tiedä kestänkö vieroitusoireita nää pelot on oikeita

    Mä en pääse irti, mä oon koukussa (se on sun heikko kohta, sitä ei ohjata järjellä)
    Mä en pääse irti, mä oon koukussa (ei hoitavaa lääkettä, täytyy koittaa vaan vältellä)
    Mä en pääse irti, mä oon koukussa (se on sun heikko kohta, sitä ei ohjata järjellä)
    Mä en pääse irti, mä oon koukussa (ei hoitavaa lääkettä, täytyy koittaa vaan vältellä)

    tarvitsen sitä kuin ilmaa(tarvitsen sitä kuin)
    en pysty enään olemaan ilman(en pysty olemaan ilman)
    mä tarvitsen sitä kuin ilmaa(mun on pakko saada mä tarvitsen sitä)
    en pysty enään olemaan ilman

    Sex, drugs, ja rokkistaran elämä, kolminaisuus jota tosissaan saa pelätä
    treenaus, keikat, naiset, musa, oon koukussa kaipaan kai vaihtelua
    jee, mut totuus on vaan se kun yks addiktio poistuu toinen korvaa sen
    sä pakenet jotain sun pakko mielteisiin ja pakko mielteet ajaa sut kammo kierteisiin
    en edes tiedä mitä juoksen pakoon mut sen tiedän että Jare ei oo kuolematon
    haluan mun fiksini, haluan ne kiksit siit, vaik siitä seuraaki taas onttoja fiiliksii
    mut ne poistuu taas seuraavassa sessiossa, kuinka koukuttavaa voikaan olla, tarviin apua, tai tää jatkuu aina vain jos ei oo konkreettista niin se on sairasta

    Mä en pääse irti, mä oon koukussa (se on sun heikko kohta, sitä ei ohjata järjellä)
    Mä en pääse irti, mä oon koukussa (ei hoitavaa lääkettä, täytyy koittaa vaan vältellä)
    Mä en pääse irti, mä oon koukussa (se on sun heikko kohta, sitä ei ohjata järjellä)
    Mä en pääse irti, mä oon koukussa (ei hoitavaa lääkettä, täytyy koittaa vaan vältellä)

    tarvitsen sitä kuin ilmaa(tarvitsen sitä kuin)
    en pysty enään olemaan ilman(en pysty olemaan ilman)
    mä tarvitsen sitä kuin ilmaa(mun on pakko saada mä tarvitsen sitä)
    en pysty enään olemaan ilman
    Kipu on rakkautta, rakkaus on kipua.
     
  2. NoraME's Avatar

    NoraME said:

    Default

    Hiiiiiiii Here's the translation. I'm happy to reply this soon


    Se on sun heikko kohta, sitä ei ohjata järjellä
    That’s your weak point, it’s not controlled by sense
    ei hoitavaa lääkettä, täytyy koittaa vaan vältellä
    No curing medicin, I just have to try to avoid
    Se on sun heikko kohta, sitä ei ohjata järjellä
    That’s your weak point, it’s not controlled by sense
    ei hoitavaa lääkettä, täytyy koittaa vaan vältellä
    No curing medicin, I just have to try to avoid

    Tarviin mun annoksen, tarviin sen päivittäin et voinu arvaa että koskaan koukkuun jäisin näin
    I need my dose, I need it daily, you couldn’t quess that I would ever get hooked like this
    se täyttää tyhjiön, poistattaa tarpeen, mut vaan hetkeks, et voi saada tarpeeks se on tänä päivänä
    It fills in the void, it removes the need but only for a moment, you can’t get enough today it is
    monen soittajan arkee
    everyday life to many mucisians
    mun maailmaa hallitsee tää voimakas tarve, se ei oo terveellistä, ei, se ei oo tervettä, mut ilman sitä
    My world is controlled by this strong urge, it’s not healthy, it’s not normal but without it
    kaikki on päin persettä
    everything sucks
    halusin irti tai tiedä siit sittenkää koska puutos tila saa mut vieläkin itkemään, ja mä oon itsekäs heikko
    I wanted to break free or I’m not sure because lack of it makes me cry and I’m selfish weak
    tässä koukussani ja venaan päivän annosta niinku joulua, niin on helpompi puhua kun toimia fiksusti
    in my addiction and I’m waiting for my daily dose like Christmas, yes it’s easier to talk than act wisely
    eroon pääseminen vaatii voimia vitusti, enkä tiedä kestänkö vieroitusoireita nää pelot on oikeita
    getting rid of it asks lots of strenght and I’m not sure if I stand withdrawal symptoms these fears are real

    Mä en pääse irti, mä oon koukussa (se on sun heikko kohta, sitä ei ohjata järjellä)
    I can’t break free, I’m hooked (that’s your weak point, it’s not controlled by sense)
    Mä en pääse irti, mä oon koukussa (ei hoitavaa lääkettä, täytyy koittaa vaan vältellä)
    I can’t break free, I’m hooked (no curing medicin, I just have to try to avoid)

    Mä en pääse irti, mä oon koukussa (se on sun heikko kohta, sitä ei ohjata järjellä)
    I can’t break free, I’m hooked (that’s your weak point, it’s not controlled by sense)
    Mä en pääse irti, mä oon koukussa (ei hoitavaa lääkettä, täytyy koittaa vaan vältellä)
    I can’t break free, I’m hooked (no curing medicin, I just have to try to avoid)


    tarvitsen sitä kuin ilmaa(tarvitsen sitä kuin)
    I need it like air (I need it like)
    en pysty enään olemaan ilman(en pysty olemaan ilman)
    I can’t be without it (I can’t be without)
    mä tarvitsen sitä kuin ilmaa(mun on pakko saada mä tarvitsen sitä)
    I need it like air (I must get it I need it)
    en pysty enään olemaan ilman
    I can’t be without it anymore

    Sex, drugs, ja rokkistaran elämä, kolminaisuus jota tosissaan saa pelätä
    Sex, drugs and the life of a rock star, the triplicity that one can really be afraid of
    treenaus, keikat, naiset, musa, oon koukussa kaipaan kai vaihtelua
    Training, gigs, women, music, I’m hooked I long for a change
    jee, mut totuus on vaan se kun yks addiktio poistuu toinen korvaa sen
    Yeah, but the truth is that when one addiction goes away the other one will replace it
    sä pakenet jotain sun pakko mielteisiin ja pakko mielteet ajaa sut kammo kierteisiin
    You are escaping from something to your obsessions and obsessions drive you to the vortexes of fear
    en edes tiedä mitä juoksen pakoon mut sen tiedän että Jare ei oo kuolematon
    I dont’ even know from what I’m escaping but I know that Jare is not immortal
    haluan mun fiksini, haluan ne kiksit siit, vaik siitä seuraaki taas onttoja fiiliksii
    I want my fix (?), I want the kicks from it even thought it will be followed by the hollow feelings
    mut ne poistuu taas seuraavassa sessiossa, kuinka koukuttavaa voikaan olla, tarviin apua, tai tää jatkuu
    But they’ll go away in the next session, how addictive can it be, I need help or this will continue
    aina vain jos ei oo konkreettista niin se on sairasta
    forever if it is not concrete then it’s sick
     
  3. lalalaro said:

    Default

    Oh, not a happy song!
    Once again! Kiitiiiii!!!!!!! <3
    Kipu on rakkautta, rakkaus on kipua.
     
  4. NoraME's Avatar

    NoraME said:

    Default

    You're welcome

    LOL, yes it's not very positive