Medina - Rick Ross

Thread: Medina - Rick Ross

Tags: danish to english medina
  1. Robster1983's Avatar

Robster1983 said:

Default Medina - Rick Ross

I just LOVE Medina's latest albums, one of them being "Velkommen Til Medina". On that album there is a song called "Rick Ross". It's one of my faves on that album. And although I understund some words of it, I really need some help with translating it for me (into English, of course).

The lyrics are, if I'm correct:

Min mand har en swagger ligesom lille lille wayne, de snakker om han hver dag, fordi han er the man. Han hustler hele dagen, hustler hustler hele dagen. hus hus hus hus hus hus hustler hele dagen.
    Han har en lang pik som alle pigerne vil have, men han giver den kun til mig når jeg vil jeg vil jeg vil smage. jeg vil have ham for mig selv, så piger pis pis nu af. pi pi pis pis pis nu af

Min mand har en swagger ligesom lille lille wayne, de snakker om ham hver dag fordi han er the man. Han hustler hele dagen, hustler hustler hele dagen. Hust hust hust hust hust hust hustler hele dagen
    Alle mine veninder de er voldtægtsmænd, de fanger dig på klubben og så tager de dig med hjem. De stikker dig en flad og binder dig til deres seng, hvor de vil spis spis spise dig som en lollipop

Mine veninder og min mand de er er så slemme, de ved hvordan de holder byen i gang med deres penge. De flexer i en lex og kaster dodge fra den, ligesom rick ross er de bab bab bab bab

Min mand har en swagger ligesom lille lille wayne, de snakker om ham hver dag fordi han er the man. Han hustler hele dagen, hustler hustler hele dagen. Hust hust hust hust hust hust hustler hele dagen

I hope that someone might be able to help me out. Many thnx in advance!!!!
    To Páthos Eínai Aformí

2. PlainChaos said:

Min mand har en swagger ligesom lille lille Wayne,
    My man has a swagger just like little litle Wayne,
    De snakker om ham hver dag, fordi han er the man.
    They talk about him every day, because he is the man.
    Han hustler hele dagen, hustler hustler hele dagen.
    He hustles all the day, hustles hustles all the day.
    Hus hus hus hus hus hus hustler hele dagen.
    Hus hus hus hus hus hus hustles all the day.

Han har en lang pik som alle pigerne vil have,
    He has a long **** that all the girls want,
    Men han giver den kun til mig når jeg vil jeg vil jeg vil smage.
    But he only gives it to me when I wanna I wanna I wanna taste.
    jeg vil have ham for mig selv, så piger pis pis nu af.
    I want him for myself, so girls just f*ck off.
    Pi pi pis pis pis nu af
    Just f*ck off

[Chorus]

Alle mine veninder de er voldtægtsmænd,
    All my girlfriends are rapists,
    De fanger dig på klubben og så tager de dig med hjem.
    They catch you in the club and then they take you home with them.
    De stikker dig en flad og binder dig til deres seng,
    They slap you and bind you to their beds,
    Hvor de vil spis spis spise dig som en lollipop.
    Where they'll eat eat eat you like a lollipop.

[Chorus]

Mine veninder og min mand de er er så slemme,
    My girlfriends and my man are so bad,
    De ved hvordan de holder byen i gang med deres penge.
    They know how to keep the city going with their money.
    De flexer i en lex og kaster dodge fra den, ligesom rick ross er de bab bab bab bab
    [What da ]
    They flex in a lex and throw dodge from it, just like rick ross are they bab bab bab bab

[Chorus x2]

...........
    Wow! Lame song.

3. Robster1983's Avatar

Robster1983 said:

PlainChaos, you rule! Will write a message as soon as I'm back from New Orleans.

But err... you didn't know this song? It's SO much fun! And Medina rulezz!
    To Páthos Eínai Aformí

4. Robster1983's Avatar

Robster1983 said:

PS That last sentence seems rather strange, but from what I know 'flex' is like showing your muscles, lex stands for Lexus and is, just like a Dodge, a car brand.
    To Páthos Eínai Aformí

5. PlainChaos said:

You're welcome! I know Medina and I love the first couple of songs she made, but this one (and a couple of others) makes me lose all respect for her! I didn't like this song at all tbh, but as we say here in Denmark: smag og behag (=everybody to their own taste)

Have a nice time in New Orleans

6. Deaddollface said:

Quote Originally Posted by Robster1983 View Post
    PS That last sentence seems rather strange, but from what I know 'flex' is like showing your muscles, lex stands for Lexus and is, just like a Dodge, a car brand.
    That's true..

"De flexer i en lex og kaster dodge fra den, ligesom rick ross er de bab bab bab bab" will be translated as:

"They flex in a Lex and throws dubs* from it, like Rick Ross, they are bab bab"

Flex = Show off
    Lex = Lexus car

*It is supposed to be dubs and not dogde.. To throw dubs means to throw the W hand sign, like the guy in this picture: http://cdn4.mattters.com/photos/photos/3046538/wc.jpg :P

Both the "de flexer i en lex" and "kaster dubs" are danifications of the english slang :-)

= They show off in a Lexus car and throw handsigns at the pople they drive by.. :P