Sono single yeahhhhh sono single yeahhhh /I'm single
di un diverso colore il mio cuore ogni giorno dipingo/ i paint my heart with a new colour everyday
Sono single yeahhhhh sono single yeahhhh / i'm single
esco tutte le sere però sono un buon casalingo/ i go out every night but i'm a good homemaker
sono single sono un cane buonissimo ma se mi stuzzichi ringhio,/I'm single, i'm a good dog but if you bother me I snarl
non mi lego a nessuno però poi qualcuno lo stringo/ I don't get involved with anyone, but someone I do hold
i miei amici sposati ce l’hanno con me e non sono contenti di me/ my married friends have it in for me, and are not pleased with me
perchè perchè perchè perchè sono ancora/ 'cause i'm still
perchè sono ancora single single / cause i'm still single
voglio un amore sincero e duraturo/ I want a sincere and lasting love
per questo sono single single / that's why i'm single
voglio un colpo di fulmine si voglio un colpo di fulmine si voglio un colpo di fumine si/ i want a love at first sight, yes
Sono single yeahhhhh sono single bleah/ i'm single
perchè fingo respingo per questo che dentro mi estinguo/ cause i pretend, I refuse, that's why inside i'm dying out
io non voglio più fare l’amante riempire le sere coi vuoti di mente/ i don't wanna be a lover anymore, fill the nights with lapses of memory
mi voglio impegnare ed avere una vita felice o comunque normale/ i wanna get engaged and have a happy life, or at least a normal one
e invece e invece son single yeahhhh / instead i'm still single
fare il grande e scoprire alla fine che sei solo un bimbo/ acting like a grown man and realize that you're just a child
egoista orgoglioso che ride scoppiando in un pianto / selfish and proud, who laughs while bursting into tears
ho sentito mia mamma parlare di me e non era contenta di me/ i've heard my mum saying she isn't pleased with me
perchè perchè perchè sono ancora/ cause i'm still
perchè sono ancora single single / cause i'm still single
voglio un amore sincero e duraturo/ I want a sincere and lasting love
per questo sono single single / that's why i'm single
voglio un colpo di fulmine si voglio un colpo di fulmine si voglio un colpo di fumine si/ i want a love at first sight, yes
io non voglio più fare l’amante riempire le sere coi vuoti di mente/ i don't wanna be a lover anymore, fill the nights with lapses of memory
mi voglio impegnare ed avere una vita felice o comunque normale/ i wanna get engaged and have a happy life, or at least a normal one
e invece e invece son single yeahhhh / instead i'm still single
voglio un colpo di fulmine si voglio un colpo di fulmine si voglio un colpo di fumine / i want a love at first sight, yes
single!
Last edited by Ligeia; 05-30-2011 at 05:29 AM.
"-Please tell me you're going to appeal to my humanity..."
"-Actually, I'm planning to threaten you."
"Well, if you'll excuse me, I have work to do. Evil plots don't just make themselves, you know!"